رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم گفت: بیش از ٣٩تن گوشت قرمز و سفید تنظیم بازار در ایام نوروز در این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۷۳۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 07 April 2019

هادی نوری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم گفت: برای تامین کالا‌های اساسی در شبکه مصرف وتنظیم بازار باهدف ایجاد تعادل نسبی در قیمت کالا و جلوگیری از نوسانات کاذب قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار مصرف، در نوروز امسال بیش از ٣٩تن گوشت قرمز و گوشت مرغ در بخش مرکزی هرات و بخش مروست توزیع شده است.

وی افزود:٣٣تن گوشت مرغ گرم، ۲ تن گوشت گوساله منجمد، یک تن گوشت گوساله گرم و ٢تن ٩٠٢کیلو گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار در شهرستان خاتم توزیع شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم گفت: میزان گوشت قرمز و گوشت مرغ به عاملیت سه فروشگاه بزرگ وشرکت تعاونی نهر مسیح بین شهروندان شهرستان توزیع شد واین توزیع تا زمان متعادل شدن قیمت‌ها دربازار و رفع مشکلات خرید گوشت قرمز و گوشت مرغ در شهرستان ادامه دارد.

نوری بابیان اینکه اقلام با قیمت مصوب و نظارت کارشناسان اداره صمت و کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت ثابت وسیار در سطح شهر و روستا‌های شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان افزود: قیمت گوشت مرغ گرم١٣هزار و١٠٠تومان، گوشت گوساله منجمد ٣١هزار و پانصد تومان، گوشت گوساله گرم۴٠هزار تومان و گوشت گوسفند گرم ۴٣هزارو٣٠٠تومان برای مصرف کننده از سوی ستاد تنظیم بازار استان اعلام شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار