اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت در دیدار با امام جمعه این شهرستان گزارش مختصری از آمارعملکرد یک ساله و کاهش ۸ درصدی جرائم نسبت به سال گذشته ارائه کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره از نیروهای خدمتگزار به مردم بوده و رعایت حقوق شهروندی و تكریم ارباب رجوع از مؤلفه‌های مهم خدمتگزاری پلیس به مردم است.
کد خبر: ۷۳۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 08 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت امروز، ۱۹ شهریورماه در دیدار با امام جمعه این شهرستان گزارش مختصری از آمارعملکرد یک ساله و کاهش ۸ درصدی جرائم نسبت به سال گذشته ارائه کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره از نیروهای خدمتگزار به مردم بوده و رعایت حقوق شهروندی و تكریم ارباب رجوع از مؤلفه‌های مهم خدمتگزاری پلیس به مردم است.
وی افزود: نیروی انتظامی همیشه و در همه جا در کنار مردم بوده است و کسانی كه به هر دلیلی بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت كشور شوند به صورت قاطع برخورد می‌کند.
حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت نیز در این دیدار گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد ماموریت‌های نیروی انتظامی و گستردگی آن در تمام نقاط کشور، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران و کارکنان آن را مصداق مجاهدان فی سبیل‌الله و حافظان نظم و امنیت یاد کرده است.
وی ادامه داد: این سخنان فرمانده کل قوا نشان از اهمیت بالای کار پلیس و زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی در راستای تحقق خواسته‌های شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار