رضوان سلماسی با تاکید بر اینکه نقاط قوت و ضعف در جذب گردشگر شناسایی شود، یادآور شد: امسال از نیمه خرداد ماه حضورگردشگران در همدان پررنگ‌تر می‌شود. 
کد خبر: ۷۳۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 09 April 2019
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهمدان گفت: تبلیغات گردشگری در همدان فقط در حد نصب بنر نباشد. 

به گزارش ایسنا، سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همدان به مقصد گردشگری در اذهان عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: برای نتیجه گیری مطلوب در جذب گردشگر به همدان نیازمند یک کار مشارکتی در نحوه اجرا و سیاست گذاری‌ها هستیم. 

سلماسی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی مشخص و مدون جهت جذب گردشگر تلاش کنیم، ادامه داد: فصل تابستان فرصت مناسبی برای میزبانی از توریست‌ها است که باید از هم اکنون برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران تلاش کنیم. 

وی تصریح کرد: به لحاظ شرایط آب و هوا و بحرانی که در کشور به علت حوادث طبیعی رخ داده، پیش‌بینی می‌شود تعداد گردشگران و توریست‌ها در فصل تابستان افزایش پیدا کند، بر همین اساس همه دستگاه‌ها در تلاش باشند تا میهمانانی که وارد همدان می‌شوند با یک خاطره خوش از این شهر تاریخی خارج شوند. 

سلماسی با تاکید بر اینکه نقاط قوت و ضعف در جذب گردشگر شناسایی شود، یادآور شد: امسال از نیمه خرداد ماه حضورگردشگران در همدان پررنگ‌تر می‌شود. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهمدان به خلاقیت در برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: خلاقیت در انجام کار‌های متفاوت به‌خصوص برنامه‌های فرهنگی هنری و نوع ارتباط توریست مورد توجه قرار گیرد. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه با گذری بر عملکرد شهرداری در ستاد تسهلات نوروزی سال ۹۸ بیان کرد: از ۲۸ اسفند ۹۷ لغایت ۱۴ فروردین ۹۸ حدود ۹۰ هزار و ۷۶۲ نفر در قالب ۲۸ هزار و ۲۸۴ خانوار اسکان داده شدند. 

سعید خوشبخت ادامه داد: همچنین ۳۲ هزار و ۷۱۲ نفر در قالب ۸ هزار و ۶۱۳ خانوار از خدمات ستاد تسهیلات بهره‌مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار