مدیرکل استاندارد استان فارس اعلام کرد: با توجه به بررسی کارشناسان، دستمال کاغذی‌های با مارک "پينك، نانيز و گل مريم ني‌ريز، به عنوان کالاهای غیراستانداردی که نشان استاندارد روی آنها جعلی است، مشخص شد.
کد خبر: ۷۳۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 11 April 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استاندارد فارس، مرتضی رهنما اعلام کرد: با توجه به بررسی کارشناسان، دستمال کاغذی‌های با مارک "پينك، نانيز و گل مريم ني‌ريز، به عنوان کالاهای غیراستانداردی که نشان استاندارد روی آنها جعلی است، مشخص شد.

وی با اشاره به توقیف بخشی از این کالاها در محل عرضه، گفت: این کالاها فاقد نشانی محل تولید بوده و علامت درج شده استاندارد روی آنها جعلی است.

رهنما با بیان اینکه علیرغم درج "300 برگ" روی جعبه این نوع از دستمال کاغذی‌ها، بیش از 50 درصد حجم جعبه‌ها خالی است، گفت: قیمت درج شده روی بسته بندی دستمال کاغذی "پینک" از قیمت دستمال‌های استاندارد، بیشتر است.

وی گفت: شهروندان مطلع باشند که نشان استاندارد باید دارای یک کد 10 رقمی باشد که با ارسال آن به سامانه پیامکی 10001517 می‌توان از اصالت استاندارد اطلاع کسب کرد.

رهنما گفت: مغازه داران و فروشندگانی که به شکل کلی یا جزئی اقدام به خرید و فروش کالا می‌کنند، باید نسبت به هویت و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطمینان کسب کنند، در غیر اینصورت به عنوان متخلف شناخته خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار