حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد در حالی که در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لباس سبز سپاه پاسداران را به تن کرده بود با اشاره به این که آمریکا نماد تروریست در دنیا است، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید نشسته و سپاه پاسداران را تروریست معرفی می‌کند؛ این در حالی است که دلایل مستند و قاطعی وجود دارد که دولت آمریکا و نظامیان آمریکایی در رأس تروریست‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 12 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد در حالی که در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لباس سبز سپاه پاسداران را به تن کرده بود با اشاره به این که آمریکا نماد تروریست در دنیا است، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید نشسته و سپاه پاسداران را تروریست معرفی می‌کند؛ این در حالی است که دلایل مستند و قاطعی وجود دارد که دولت آمریکا و نظامیان آمریکایی در رأس تروریست‌ها قرار دارد.

وی افزود: از جمله این دلایل، تاسیس گروهک تروریستی القاعده در افغانستان توسط آمریکایی‌ها است که در طول 18 سال آمریکا به وسیله این گروهک و دیگر گروهک‌ها جز قتل و غارت و ناامنی چیز دیگری به جای نگذاشته است.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: داعش آدم کش توسط آمریکا در عراق و سوریه پایه‌گذاری شده که این گروهک چندین سال تمام اماکن مذهبی و حتی غیر مذهبی و تأسیسات زیربنایی این دو دولت را از بین برده و صدها هزار نفر را به خاک و خون کشیده است.

هاشمی‌زاده با اشاره به بمباران هیروشیما و ناکازاکی ژاپن اضافه کرد: بمباران هیروشیما و ناکازاکی ژاپن توسط نظامیان آمریکایی مصداق بارز تروریست بوده که حدود 200 هزار نفر بی‌گناه در آن کشته شدند.

وی حمله به هواپیمای مسافربری ایران که در آن 290 نفر بی‌گناه از زن، کودک، پیر و جوان به شهادت رسیدند و همچنین کشتار و شکنجه در زندان ابوغریب عراق، جمع‌آوری تروریست‌های درمانده همچون ابوبکر بغدادی از جمله دسیسه‌های آمریکا عنوان کرد.

امام جمعه فیروزآباد حمایت از گروهک‌ها همچون منافقین که بعد از بسته شدن اردوگاه اشرف در عراق هم اکنون در آمریکا آزادانه زندگی می‌کند را از جمله مسائل و مواردی از جنایت تروریسم دولت آمریکا عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب پذیری آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: آمریکا در عمل در تیر رس موشک‌های سپاه قرار دارد که با این شرایط سودی از تروریست خواندن سپاه نمی‌برد.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به عواملی که آمریکا را وادار کرده سپاه را تروریست نام‌گذاری کند تصریح کرد: شکست‌های پی در پی آمریکا در میادین مختلف از دست سپاه، دستاوردهای سپاه در مسئله هوافضا و موشک‌هایی با برد کوتاه، متوسط و بلند، رساندن کشور به خودکفایی بنزین، مردمی بودن و ولایتمداری و همچنین ایستادگی سپاه جلو فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن در داخل و خارج از کشور از جمله این عوامل بوده است.

هاشمی‌زاده افزود: خدمت صادقانه سپاه به مردم که نمونه بارز این فداکاری به مردم کشورمان در زلزله کرمانشاه، سیل اخیر در خوزستان، مازندران و گلستان و لرستان بود را از جمله این ویژگی این نهاد مردمی عنوان کرد.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: به جرات می‌توان گفت نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار محسوس بوده است.

امام جمعه فیروزآباد، گفت: این ارتش به فرمان امام خمینی(ره) در روز 29 فروردین جان تازه ای به خود گرفت.
هاشمی زاده ادامه داد: نقش اساسی ارتش در سرکوب گروهک‌های تجزیه طلب و هشت سال دفاع مقدس و جلوگیری از کودتاهای متعدد به خوبی مشاهده و در زمین، هوا و دریا وظائف خود را در پشتیبانی از کشور نشان داده و می‌دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار