وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بخش خصوصی و اهمیت آن گفت: باید برای سرمایه‌گذاری و ماندگاری بخش خصوصی کوشید و ایجاد انگیزه کرد.
کد خبر: ۷۳۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ 12 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:سعید نمکی ظهر امروز در دومین جشنواره عمران و سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم نقش خیرین را در ساخت، توسعه و تکمیل پروژ‌ه‌های بهداشتی و درمانی بسیار مهم دانست و برنامه‌ریزی منسجم در راستای شناخت نیازمندی‌های درمانی و تخصیص اعتبارات خیرین در مسیر درست را خواستار شد.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از هدر رفت مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد نقشه و برنامه توسعه منطقه‌ای پنج ساله ضروری است.

وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه حوزه بهداشت و درمان کشور در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی افزود: مفتخریم که امروز با استقرار تیم‌های پزشکی در نقاط محروم و دورافتاده مردم شریف از عدالت قابل دسترسی، محروم نمانده‌اند.

نمکی افزود: اکنون با اجرای طرح واکسیناسیون همگانی به‌ صورت 100 درصد، مرگ و میر کودکان کاهش چشمگیر داشته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بخش خصوصی و اهمیت آن گفت: باید برای سرمایه‌گذاری و ماندگاری بخش خصوصی کوشید و ایجاد انگیزه کرد.

وی همچنین با اشاره به شرایط خاص کشور و وجود تحریم‌ها، وحدت بیش از پیش میان دولت و ملت را مهم دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار