حجت الاسلام موسوی با برشمردن اقدامات آمریکا در ترویج تروریسم در نقاط مختلف دنیا از جمله جنگ و تجزیه در یوگسلاوی، افغانستان، حمله اتمی به ژاپن، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، جنایت در زندان ابوغریب عراق، حمایت و آموزش ابوبکر البغدادی، حمایت از منافقین و کشتار ۱۷ هزار نفر در ایران و غیره یادآور شد: برخی مسئولان نباید فریب خوش رقصی های دولتمردان آمریکایی را بخورند.
کد خبر: ۷۳۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از نیلاد لارستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و محکوم کردن اقدام امریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این نشان دهنده حضور پاسداران در خط مقدم مقابله با دشمن خصوصا آمریکاست.

وی با بیان اینکه علت اصلی خصومت امریکا با سپاه پاسدارن، پیشگامی آنان در دفاع از کشور و اسلام است و افزود: سپاه در مقابله با دشمن در مرزها و هزاران کیلومتر آن طرف تر و همچنین مقابله سیاسی با دشمن پیشقدم است.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه طرح تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال ۲۰۰۱ روی میز روسای جمهور آمریکا بوده است، تصریح کرد: هدف فوری رئیس جمهور احمق امریکا، کمک به نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل پیش از انتخابات و پیروزی «نتانیاهو» اعلام شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه شکست آمریکا در جبهه های مختلف از ایران با محوریت سپاه پاسداران را یکی دیگر از دلائل آمریکا در روی آوردن به جنگ های روانی دانست و خاطر نشان کرد: انان به دنبال آن هستند تا نشان دهند عامل همه مشکلات در ایران سپاه پاسداران است و این در حالی است که همه ملت ایران به خوبی می دانند که سپاه جایگاه مهمی در کشور دارد.

حجت الاسلام موسوی، سپاه پاسداران را فرزندان ملت برشمرد و تأکید کرد: همه ملت ایران در برابر دشمن یکی هستند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل منافع آمریکا در منطقه غرب آسیا برنامه داشت و آن را با خطر روبه رو کرد، گفت: باید با نشان دادن عکس العمل مناسب، آمریکایی ها را نسبت به اعمال ناصواب آگاه کرد.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه آمریکایی ها عامل بسیاری از شکست های خود را پاسدارن می دانند، تصریح کرد: شکست در انواع فتنه ها در داخل ایران، کودتاهای ناکام، عبور از ایران از تحریم ها، تکمیل پروژه های نفتی و گازی در پارس جنوبی، تأمین امنیت داخلی، شکست در تجزیه کشورهای سوریه و عراق، ناکامی در به قدرت رساندن تروریستها در کشورهای منطقه و غیره از جمله دلائل اقتدار سپاه پاسداران در برابر آمریکاست.

این مسئول با تأکید بر اینکه رئیس جمهور امریکا باید از عصبانیت و عقده نسبت به سپاه پاسداران بمیرد و هیچ غلطی نمی تواند بکند، ادامه داد: آمریکا در زمان «اوباما» اعتراف کرد که «القاعده» در افغانستان توسط انها ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه امریکا در زمینه تروریسیم پرونده سیاهی دارد، گفت: «ترامپ» در زمان تبلیغات انتخابات اعلام کرد که «داعش» توسط «اوباما» ساخته شده است و در سال ۲۰۱۴ ترامپ اعلام کرد که به دنبال حذف داعش نیست بلکه می خواهد آن را مدیریت کند.

حجت الاسلام موسوی با برشمردن اقدامات آمریکا در ترویج تروریسم در نقاط مختلف دنیا از جمله جنگ و تجزیه در یوگسلاوی، افغانستان، حمله اتمی به ژاپن، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، جنایت در زندان ابوغریب عراق، حمایت و آموزش ابوبکر البغدادی، حمایت از منافقین و کشتار ۱۷ هزار نفر در ایران و غیره یادآور شد: برخی مسئولان نباید فریب خوش رقصی های دولتمردان آمریکایی را بخورند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، تصریح کرد: جای یک مراسم به عنوان روز جوان در مراسم های شهر لار خالی است و مسئولان به فکر باشند.

وی با گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی برای انان آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام موسوی ضمن همدردی با سیل زدگان در غرب و جنوب کشور، از مسئولان لارستان خواست تا با شناسایی نقاط حادثه خیز، نسبت به جلوگیری از وقوع سیل احتمالی اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر ایجاد تعامل و همفکری بین ادارات برای رفع مشکلات، افزود: انتظار می رود با برگزاری نشست های مختلف بین مسئولان و نهادهای مختلف نسبت به حل معضلات و کمبودها تلاش کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت به لارستان از مسئولان دولتی خواست تا نسبت به پیگیری مشکلات و همچنین تحقق وعده های مطرح شده از مقامات اهتمام جدی داشته باشند، اضافه کرد: وزیر بهداشت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به پروژه خیرساز پردیس دانشگاه علوم پزشکی اختصاص دادند که انتظار می رود با پیگیری مسئولان این مهم تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار