امام‌جمعه نی‌ریز: رونق تولید و اشتغال را باعث قوی شدن اقتصاد دانست و عنوان داشت: «آماری که دولت از ایجاد اشتغال می‌دهد درست نیست. پیش‌بینی می‌کنند؛ اما عملی نمی‌شود. حتی خیلی از کسانی که شغل داشتند، به خاطر تعطیلی کارخانه‌ها بیکار شده‌اند. در سال 98 باید به جز ایجاد اشتغال، آنهایی هم که بیکار شده‌اند، سر کار خود برگردند.»
کد خبر: ۷۳۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 13 April 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سید‌ محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه 23 فروردین، با اشاره به دادن لقب تروریست به سپاه پاسداران از سوی آمریکا، ترامپ را تروریست واقعی خواند و اظهار داشت: «ترامپ چون هر جا پا گذاشته سیلی خورده و هر کاری کرده ناکام شده، این کارها را می‌کند. او خود سرکرده تروریست‌هاست؛ نه سپاهی که 40 سال در خدمت انقلاب بوده.»

ایشان اضافه کرد: «ترامپ خبر از پیامد کارهایش ندارد. او 5200 نیرو در عراق و 2000 نیرو در سوریه دارد که بعد از این کارش، دیگر منطقه برای آنها امن نخواهد بود. همچنین کشورهایی هم که نیروهای آمریکا را در خود دارند، باید بترسند.»

خطیب جمعه نی‌ریز با بیان این که 80 میلیون جمعیت ایران پاسدارند، گفت: «ترامپ برای این که اسرائیل در انتخابات خود عقب نماند این حرف را زد. ولی به فضل الهی ملت ایران قوی‌تر و منسجم‌تر، در منطقه جلوی آمریکا ایستاده است. قوای ثلاثه ما نیز باید کمک دهند و هر چه بیشتر سپاه و ارتش را تقویت و دشمن را مأیوس کنند.»

عضو خبرگان رهبری رونق تولید و اشتغال را باعث قوی شدن اقتصاد دانست و عنوان داشت: «آماری که دولت از ایجاد اشتغال می‌دهد درست نیست. پیش‌بینی می‌کنند؛ اما عملی نمی‌شود. حتی خیلی از کسانی که شغل داشتند، به خاطر تعطیلی کارخانه‌ها بیکار شده‌اند. در سال 98 باید به جز ایجاد اشتغال، آنهایی هم که بیکار شده‌اند، سر کار خود برگردند.»

آیت‌ا... فقیه گفت: «سال 98 سال فرصت است؛ نه تهدید. اما جهاد عملی مسئولان را می‌خواهد.»

امام جمعه نی‌ریز با اشاره به سالروز ولادت رهبر معظم انقلاب و 80 سالگی ایشان، برای آیت‌ا... خامنه‌ای آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

در بین دو نماز بیانیه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران خوانده شد و پس از مراسم نماز جمعه نیز نمازگزاران با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعار، حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار