امام جمعه کازرون محور مقاومت اسلامی در یمن، لبنان، عراق و... را مرهون مجاهدت‎های سپاه دانست و اظهارداشت: آمریکا قطعا باید از سپاه عصبانی باشد و اضافه کردن نام سپاه در لیست تروریستی یعنی شلیک به تابوت خودشان
کد خبر: ۷۳۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 13 April 2019


تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در کازرون با تاکید بر لزوم اهمیت توجه به جوانان و فراهم کردن فرصت برای آن‌ها اظهارداشت: امام راحل در آغاز و اوج نهضت و همچنین بعد از انقلاب، به جوانان تکیه کرد.

امام جمعه کازرون با یادآوری اینکه جوانان در آن دوران جنگ تحمیلی را مدیریت کردند، گفت: امروز جوانان را باید باور کنیم.

وی امید، انرژی و ابتکار را سه خصوصیت بارز قشر جوان دانست و افزود: با ایمان به جوانان مشکلات امروز کشور حل می‌شود، پس مسوولان باید جوانان را باور کنند.

امام جمعه کازرون ادامه داد: جوانان با روحیه انقلابی، ابتکار و امید مسوولیت‌ها را برعهده می‌گیرند و مشکلات را حل می‌کنند.

خرسند به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست به اصطلاح تروریستی خود اشاره کرد و گفت: اقدام آمریکا کار جدیدی نیست چرا که قبلا نیز ترامپ و برخی از مقامات آمریکا ملت ایران را تروریست خطاب کرده بودند.

وی با بیان اینکه تروریستی نامیدن ملت ایران و سپاه توسط آمریکا نشانه ضعف و استیصال آنها و نقطه قوت ما است، افزود: برخی از مقامات آمریکایی که خود از معماران تحریم کشورمان بوده‌اند، قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را کاری بی‌فایده می‌دانند.

امام جمعه کازرون ادامه داد: اقدام آمریکایی‌ها به حدی بی‌معنی و سخیف بود که حتی متحدان آمریکا نیز حاضر به پذیرفتن آن نشدند.

خرسند با بیان اینکه آمریکایی‌ها زمانی که سپاه و فرماندهان عالی رتبه آن در مناطق سیل زده در میان مردم در حال کمک هستند این لفاظی‌های بی‌معنی را کردند گفت: با این حماقت حتی به عملیات روانی‌ مورد نظرشان هم دست نیافتند.

وی به سهم بسزای خدمات و کارکردهای ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی در رفع مشکلات امور کشور اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها به خیال خود توانایی چند قطبی کردن و نسبت دادن مشکلات اقتصادی کشور به سپاه را دارند در حالی که سپاه نقطه اطمینان کشور است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حق دارد که از نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه عصبانی باشد، چرا که سپاه نقشه آنها را بر باد داده است، عنوان کرد: وقتی آنها کار سوریه را تمام شده می‌دانستند، این سپاه بود که ناکامشان گذاشت.

امام جمعه کازرون محور مقاومت اسلامی در یمن، لبنان، عراق و... را مرهون مجاهدت‎های سپاه دانست و اظهارداشت: آمریکا قطعا باید از سپاه عصبانی باشد و اضافه کردن نام سپاه در لیست تروریستی یعنی شلیک به تابوت خودشان.

خرسند اقدام آمریکایی‌ها در مورد سپاه را خلاصه شدن در لفاظی عنوان کرد و گفت: آنها می‌دانند اگر نگاه چپ به مرزها و ملت ایران بیندازند، باید تابوت‌های پر از جنازه از خلیج فارس به امریکا صادر کنند.

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا تنها یک حربه و عملیات روانی بود تا نتانیاهو رأی بیاورد گفت: آمریکا باید بداند که بسیار آسیب‌پذیر است چرا که چندین هزار نیروی آمریکایی در منطقه امروز جزو اهداف ایران است.

امام جمعه کازرون به آمارهای خودکشی سربازان آمریکایی‌ اشاره کرد و اظهارداشت: این آمار ناشی از ضعف ارتش آنها است.

خرسند با بیان اینکه اقدام آمریکا انسجام ملی ما و علاقه مردم به سپاه را افزایش داد، تاکید کرد: بهترین جواب به آمریکا، حل مشکلات کشور است که با وحدت، بهبود وضعیت اشتغال، رونق تولید، و افزایش ارزش پول ملی به این مهم دست می‌یابیم.

امام جمعه کازرون به سیل غرب کشور اشاره کرد و اظهارداشت: در همه دنیا چنین حوادثی رخ می‌دهد که لازم است توانمندی مدیریت بحران افزایش یابد.

خرسند ادامه داد: تا امروز مردم کمک‌های خوبی به هم‌وطنان سیل‌زده داشته‌اند اما هنوز نیاز به کمک وجود دارد.

وی با اشاره به هیئت رزمندگان اسلام کازرون که در خوزستان به ایجاد سیل بند و خدمت‌رسانی مشغول هستند گفت: اکیپ‌های مختلفی از شهرستان کازرون به لرستان اعزام شده‌اند که امروز نیز از این شهرستان افرادی با تخصص‌های مورد نیاز و با محوریت بسیج به این مناطق اعزام می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار