فصل مشترک خطبه های نماز جمعه در شهرستان های استان فارس واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران بود.ائمه جمعه فارس در خطبه های نمازجمعه دیروز اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی را نشان از ضعف و ترس این کشور از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانستند.
کد خبر: ۷۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 13 April 2019

تابناک فارس:

بهترین جواب به آمریکا حل مشکلات کشور است

امام جمعه کازرون گفت:بهترین جواب به  آمریکا، حل مشکلات کشور است که با وحدت، بهبود وضعیت اشتغال، رونق تولید، و افزایش ارزش پول ملی به این مهم دست می‌یابیم.

خرسند با اشاره به وقوع سیل در برخی استان های کشور گفت: در همه دنیا چنین حوادثی رخ می‌دهد که لازم است توانمندی مدیریت بحران افزایش یابد.

بحران مدیریت رحمت الهی را خسارت بار کرد/هزینه های جشن نیمه شعبان به سیل زدگان اختصاص یابد

امام‌جمعه اقلید گفت: اگر اصول ایمنی شهرسازی و همچنین مدیریت بحران مناسب اعمال می شد بارندگی اخیر که رحمت الهی بود، این‌همه ویرانی و خسارت به بار نمی‌آورد.

طالبی به جشن نیمه شعبان اشاره و با تبریک این عید باسعادت تصریح کرد: با توجه به نیاز هم‌وطنان به غذا و پوشاک و... در مناطق سیل‌زده، می‌طلبد که مخارج مربوط به جشن‌های این عید را به تأمین این موارد برای سیل‌زدگان اختصاص دهیم و جشن‌ها را ساده‌تر برگزار کنیم.

پزشک خانواده را در کل کشور اجرا کنید

امام جمعه فسا با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی دو پروژه مهم بیمارستان فوق تخصصی امام حسین(ع)  و بزرگ‌ترین مرکز دیالیز شرق فارس، عنوان کرد: نیاز است که وزیر بهداشت و درمان پرداخت مابقی اعتبار را برای تکمیل پروژه‌ها تصویب کند.

جمالی‌زاده ادامه داد: همچنین وزارت بهداشت باید طرح پزشک خانواده و منابع مالی آن را با بیمه‌ها هماهنگ کرده و طرح را به‌عنوان یک نسخه کامل در کل کشور در مرحله اجرا قرار دهد.

خسارت 30 هزار میلیاردی سیل در کشور به خاطر بی مدیریتی

امام‌جمعه جدید شهر لامرد با اشاره به وقوع سیل در چند استان کشور اظهار داشت: باید به تذکرات پیش از وقوع سیل توجه کرد چراکه برابر آمار اولیه بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان خسارات به استان‌های سیل‌زده کشور وارد شده است.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به خشک‌سالی‌های چند سال گذشته در کشور گفت: باران‌ رحمت الهی باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی شده و بیشتر سدهای کشور بالای ۷۰ درصد آب دارد.

فارس روزی 40 هزار پرس غذا به خوزستان می فرستد

امام جمعه جهرم گفت: فارس به عنوان استان معین خوزستان انتخاب شده که روزانه باید 40 هزار غذا برای سیل‌زدگان آماده کند.

مدبر بااشاره به اینکه این ایام می‌گذرد و کسانی سربلندند که از مال خود انفاق کنند از مردم شهرستان جهرم خواست تا همچون گذشته به حمایت از هم‌نوعان و محرومان ناشی از سیل اقدام کنند.

از وقوع سیل پیشگیری کنید/مسئولان وعده هایی که می دهند را محقق کنند

حجت الاسلام موسوی ضمن همدردی با سیل زدگان در غرب و جنوب کشور، از مسئولان لارستان خواست تا با شناسایی نقاط حادثه خیز، نسبت به جلوگیری از وقوع سیل احتمالی اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر ایجاد تعامل و همفکری بین ادارات برای رفع مشکلات، افزود: انتظار می رود با برگزاری نشست های مختلف بین مسئولان و نهادهای مختلف نسبت به حل معضلات و کمبودها تلاش کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت به لارستان از مسئولان دولتی خواست تا نسبت به پیگیری مشکلات و همچنین تحقق وعده های مطرح شده اهتمام جدی داشته باشند، اضافه کرد: وزیر بهداشت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به پروژه خیرساز پردیس دانشگاه علوم پزشکی اختصاص دادند که انتظار می رود با پیگیری مسئولان این مهم تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار