مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس: سرانه ورزشی استان فارس نیز یک و نیم برابر شده است و به بیش از دو میلیون مترمربع رسیده به طوری که از ابتدای انقلاب تا قبل از سال 94 یک میلیون و 100 هزار مترمربع بود.
کد خبر: ۷۳۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 14 April 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حیدرعلی کامیاب امروز در دیداری که هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به مناسبت آغاز سال جدید با وی داشتند اظهار داشت: اینکه فارس جزو استان‌های کم تحرک نیست دستاورد بزرگی برای ورزش فارس به شمار می رود و در این راستا نیز توسعه ورزش همگانی و مشارکت مردم در ورزش برای ارتقاء سلامتی اولویت برنامه‌های سال 98 قرار می‌گیرد.

کامیاب افزود: یکی از اهداف مهم ما در اجرای برنامه‌های ورزش و جوانان، افزایش سهم ورزش در بین آحاد مختلف جامعه است و معتقدیم این مهم باید تقویت شود.

وی از فعالیت‌های هیئت رئیسه و اعضای خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی استان فارس در سال 97 و رئیس آن سیروس پاک‌فطرت قدردانی کرد و افزود: یکی از عوامل مهم این موفقیت نگاه تیمی و کارگروهی است که امیدواریم این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین به موفقیت‌های این اداره کل در سه سال گذشته اشاره و از رشد تعداد ورزشکاران بیمه شده و تعداد باشگاه‌ها خبرداد و گفت: تعداد بیمه شده‌ها به بیش از 200 هزار نفر در استان فارس افزایش یافته و تعداد باشگاه‌ها نیز به هزار باشگاه رسیده است.

وی بیان کرد: سرانه ورزشی استان فارس نیز یک و نیم برابر شده است و به بیش از دو میلیون مترمربع رسیده به طوری که از ابتدای انقلاب تا قبل از سال 94 یک میلیون و 100 هزار مترمربع بود.

کامیاب با بیان اینکه در حوزه میزبانی‌ها از مسابقات ملی و بین‌المللی و کسب مدال بازی‌های آسیایی و جهانی رشد داشته‌ایم خاطرنشان کرد: تمام این موفقیت‌ها حاصل کار تیمی است که بر این باوریم باید این کار تیمی تقویت شود.

 

حکم استاندار فارس توسط وزیر ورزش به عنوان رئیس شورای عالی ورزش همگانی صادر شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: محصول ورزش در هر کشور اخلاق، خودگذشتگی و ایثار است و آنچه در سیل شیراز اتفاق افتاد و در پی آن اهالی ورزش از جمله کیخا بعد از جام جهانی در کنار سایر اهالی ورزش و پیشکسوتان بلافاصله به کمک شهروندان گرفتار در سیل پرداخته و با آنان ابراز همدردی کرد جای بسی افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه زمانی مدال ارزشمند است که نتیجه آن ایثار و از خودگذشتگی باشد خاطرنشان کرد: درب ورزش برای همه باز است و از ورزشکارانی که اسوه و نمونه باشند بیش از پیش حمایت می‌شود.

سیروس پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان فارس از این هیئت اظهار داشت: فعالیت‌هایی که در سال 97 صورت گرفته نسبت به سال گذشته آن، با رشد بسیار خوبی روبه‌و بود.

وی افزود: در سال جاری نیز با تدوین یک نقشه چشم‌انداز فعالیت‌ها دوچندان شده و با یک برنامه‌ریزی دقیق به دنبال ارتقاء بیش از پیش ورزش در بین مردم هستیم.

پاک‌فطرت گفت: بر این باوریم که باید ورزش در شهرستان‌های استان فارس بیش از پیش نهادینه شود و در این زمینه نیز برنامه‌ها را همانند سال گذشته بیشتر به صورت شهرستانی برگزار می‌کنیم.

براساس این گزارش اعضای هیئت رئیسه ورزش همگانی استان فارس همچنین با محسن سالاری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز دیدار و گفت‌وگو کرده و سیروس پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار