فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سپاه معجزه امام خمینی (ره) برای انقلاب بود .
کد خبر: ۷۳۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 15 April 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:سردار غیاثی در جمع اعضای جامعه روحانیت شیراز گفت: سپاه معجزه امام خمینی (ره) برای انقلاب بود و امروز این نهاد در حوزه‌های مختلف، متناسب با نیاز‌های انقلاب در جامعه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار سپاه در منطقه، افزود: امروز اگر بسیج و سپاه نبود، جبهه مقاومت پیروز نمی‌شد؛ فتنه‌های داخلی برچیده نمی‌شد و در حوادث غیر مترقبه خوب عمل نمی‌شد.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه دشمنان کتاب مقدس قرآن را هدف قرار داده اند، گفت: امروز دشمنان نظام ،کتاب قرآن را در فهرست ابزار تروریست پرور قرار داده اند .
حجت الاسلام طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه سپاه فرزند روحانیت است و با روحانیت هیچ فاصله‌ای ندارد، افزود: سپاه یک نیروی مردمی و الهی است .
حجت الاسلام طاهری به ماموریت سپاه اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره ) برای دفاع از اسلام ، سپاه را تشکیل دادند و سپاه همواره برای دفاع از اسلام تلاش می کند.
آیت الله دستغیب رئیس جامعه روحانیت شیراز نیز گفت: یکی از مهمترین آثار و برکات انقلاب این است که ما از نیرویی برخوردار هستیم که می توان به آن تکیه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار