فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 178کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و ويژه شرق تهران خبر داد .
کد خبر: ۷۳۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 15 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار احمدعلي گودرزي گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مشخص شد يك قاچاقچی حرفه اي قصد دارد مقدار قابل توجهی ترياك را با يك دستگاه پرايد از "شيراز" به استان هاي غربي منتقل کند که موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر فارس پس از هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، موفق شدند يك دستگاه پرايد حامل ترياك را شناسايي و توقيف كنند .

گودرزی با بيان اينكه در بازرسي از آن خودرو ميزان 178 كيلوگرم ترياك كشف شد، تصريح كرد: در اين خصوص يك نفر قاچاقچي حرفه اي دستگير و تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد .

كاهش 55 درصدي متوفيان حوادث رانندگي در فارس

فرمانده انتظامي استان فارس همچنین از كاهش 55 درصدي متوفيان تصادفات رانندگي درون و برون شهري در طرح نوروزي 98 خبر داد .

وی با اشاره به تردد حدود 23 ميليون خودرو از 25 اسفند 97 تا 16 فروردين ماه امسال، گفت: خوشبختانه امسال شاهد كاهش 55 درصدي متوفيان و کاهش 12 درصدي مجروحان حوادث رانندگي در طرح نوروزي استان فارس بوده ايم .

گودرزی با بیان اینکه 38 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح، ناشي از عدم توجه به جلو و خستگي و خواب آلودگي بوده است، عنوان داشت: بيشترين ساعات وقوع تصادفات، 16 الي 20 شب بوده است .

اين مقام ارشد انتظامي در خصوص تمهيدات پليس در طرح نوروزي، خاطر نشان كرد: فرهنگ سازي ترافيك و برپايي ايستگاه شادماني و سلامت با مشاركت ساير دستگاه ها، از اقدامات خيلي خوبي بود كه در سطح استان فارس انجام و منجر به كاهش حوادث رانندگي شد .

فرمانده انتظامي استان فارس، آشكارسازي نقاط حادثه خيز و اصلاح آن، فرهنگ سازي و حضور مستمر پليس در خيابان و جاده ها را سه ضلع كاهش تصادفات رانندگي در اين ايام دانست و تصريح كرد: فرهنگ سازي به خصوص از طريق صدا و سيما نقش موثري در كاهش سوانح در ايام نوروز داشت و بايد آنچنان روي اين مسئله كار شود كه راننده به دور از دوربين و پليس، خود را مقيد به رعايت قوانين بداند .

وي در ادامه با اشاره به اينكه نيروهاي مسلح دژ محكم كشور هستند، افزود: مجاهدت، وحدت و انسجام اين نيروها در ماموريت هاي مختلف باعث رضايتمندي مردم شده است .

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه در طرح نوروزي امسال 120 ميليارد ريال كالاي قاچاق كشف شده است، گفت: اين ميزان كشفيات نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزايش داشته است .

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار