تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت ۱۷ عصر فردا سه شنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان قشقایی شیراز می باشد.
کد خبر: ۷۳۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 16 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا: تیم قشقایی که هفته گذشته استراحت داشت این هفته در حالی مقابل تیم با انگیزه خونه به خونه قرار خواهد گرفت که با قرار گرفتن در میانه جدول، یکی از بی انگیزه ترین تیم های تیم های حال حاضر لیگ به شمار می رود و این مسئله سبب خواهد شد تا با فراغ بال بیشتری فوتبال کند.

قشقایی ها با کسب ۶ تساوی، رکورددار کمترین تساوی لیگ را به خود اختصاص داده است و با ده پیروزی و ۱۱ شکست نشان دادند اهل صلح نیستند و برای تساوی به میدان نمی روند. اما آنها در این هفته امید کریمی، هادی خادم، حسین صادقی و علی حسامی را به دلیل مصدومیت و سروش سعیدی را نیز به دلیل محرومیت توسط کمیته اخلاق در اختیار ندارند تا با تیمی ناقص راهی بابل شوند و یقینا این کار را برای نماینده فوتبال شیراز سخت خواهد کرد.

از سوی دیگر تیم خونه به خونه که از این هفته اسماعیل کیانی بهترین مهاجم خود را پس از چند هفته مصدومیت در کنار خود خواهد داشت باید از استراحت کارون اروند خرمشهر و بازی سنگین سایر قعرنشینان در این هفته نهایت استفاده را ببرد و با برتری مقابل قشقایی شیراز خود را از قعر جدول جدا کند.

اکبر میثاقیان و شاگردانش خوب می‌دانند پیش از دیدار هفته آینده مقابل مس رفسنجان باید سه امتیاز دیدار مقابل قشقایی شیراز را از آن خود کنند تا با آرامش خاطر راهی رفسنجان شوند.

گفتنی است، تماشای این دیدار به مانند چند دیدار اخیر خانگی خونه به خونه برای علاقمندان به فوتبال رایگان می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار