برنامه‌های ستاد بزرگداشت شعبانیه و نیمه شعبان اعلام شد.
کد خبر: ۷۳۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 16 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت شعبانیه و نیمه شعبان اعلام شد.

وی ادامه داد: به بحث انتظار در مراکز مختلف از جمله علمی باید پرداخته شود چرا که انتظار بحثی است برای هدایت جامعه، مسایل فرهنگی و سیاستگذار‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: برخی فکر می کنند مکتب شیعه بیشتر توجه به عزاداری ها دارد و به شادی ها کمتر توجه دارد یا اهمتی به آن نمی دهد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ما باید نیمه شعبان و مراسم دهه مهدویت را هم از نظر محتوا و هم شکل به خوبی برگزار کنیم ، ادامه داد: در شکل باید سمت و سوی جامعه را به طرف شادی های مشروع هدایت و الگوهای شادی را در مراسم دینی و مذهبی به اجرا بگذاریم و به این شکل نباشد که فقط الگوهای مراسم عزاداری را به جامعه ارائه دهیم.

وی با اشاره به بحث گام دوم انقلاب و موضوعات زیادی که در آن وجود دارد ، ادامه داد: ۴۰ سرفصل قابلیت سرفصل آموزشی دارد و از آن می توان استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری برنامه های شاد در سراسر استان فارس در نیمه شعبان، افزود: در شیراز مراسم ساعت ۱۰ صبح شروع می شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی نیمه شعبان، ادامه داد: مردم در ۴ مسیر حرکت می کنند.

وی بیان کرد: مسیر شماره یک میدان امام حسین (ع)، میدان شهدا، خیابان نمازی، چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب، حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مسیر شماره ۲ چهارراه پانزده خرداد، چهارراه مشیر، چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب ، حرم شاهچراغ، مسیر شماره ۳ چهارراه غدیر، خیابان لطفعلی خان زند، سه راه احمدی، چهارراه پیروزی، حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مسیر شماره ۴ چهارراه شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی، حرم شاهچراغ (ع) مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی نیمه شعبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: برای رفت و برگشت مردم نیز سرویس و اتوبوس هایی در محله ها در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار