به مناسبت نیمه شعبان ویژه برنامه‌هایی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در نظر گرفته شده که از ۲۸ فروردین ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 17 April 2019

تابناک فارس به نقل از نسنیم:به مناسبت نیمه شعبان ویژه برنامه‌هایی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در نظر گرفته شده که از 28 فروردین ماه آغاز می‌شود.

جشن بزرگ نیمه شعبان در شب ولادت امام زمان (عج) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی، اجرای تواشیح و مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت (ع) در حرم مطهر برگزار می‌شود همچنین در روز یکم اردیبهشت ماه نیز همزمان با روز میلاد تجمع بزرگ هیئات مذهبی و منتظران ظهور با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حدائق در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

در همین ایام نیز نمایشگاهی با موضوع مهدویت در حرم شاهچراغ(ع) برپا می‌شود و پنجشنبه 29 فروردین ماه نیز قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.دیگر برنامه این روز مراسم قرائت دعای پرفیض کمیل و مولودی خوانی با نوای حاج احمد نیکبختیان در حرم مطهر است.

جمعه 30 فروردین نیز ویژه برنامه "شب شعر انتظار" بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با شعرخوانیعلیرضا قزوه و شعرای برجسته استانی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم احیای نیمه شعبان از ساعت 23:30 تا 2 بامداد روز شنبه 31 فروردین ماه در شبستان آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار