رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: با توجه به خسارت های جانی و مالی حادثه سیل فروردین ماه 98 شیراز، این کمیسیون برای نتیجه‌گیری دقیق‌تر به دستگاه های اجرایی مسئول از جمله منابع طبیعی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، استانداری فارس، و شهرداری شیراز یک هفته فرصت داده که مستندات و گزارش‌های خود را در این زمینه جمع‌آوری کنند و به کمیسیون عمران تحویل دهند.
کد خبر: ۷۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ 17 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا رضایی کوچی افزود: کمیسیون عمران مجلس بعد از اینکه مستندات این نهادها و سازمان ها را بررسی کرد، نتیجه آن را در مجلس ارایه خواهد کرد و در مرحله بعد دستگاه ها و افرادی که در این حادثه قصور و کوتاهی داشته اند به دستگاه قضایی معرفی می کند.
وی بیان کرد: همچنین کمیسیون عمران مجلس برای بررسی و ارزیابی سیل شیراز نشستی را با حضور وزیر نیرو، استاندار فارس، معاون عمرانی استانداری و شهردار شیراز روز بیست و ششم فروردین 98 برگزار کرد که استاندار فارس و شهردار شیراز در این نشست، گزارش کاملی از وقوع سیل شیراز را به کمیسیون ارایه دادند.
رضایی کوچی افزود: هفته آینده نیز همراه با سه شهردار دوره‌های قبل شیراز برای ارزیابی و بررسی دقیق‌تر این حادثه از دروازه قرآن و مکان های وقوع سیل در شیراز بازدید خواهیم کرد.
سیل روزهای پنجم و ششم فروردین ماه 98 در شیراز، جان 21 نفر را گرفت و 164 نفر را مصدوم کرد، افزون بر این بسیاری از افراد در این سیل منازل خود را در محله سعدی و زمین های پایین دست سیل از دست دادند و به تعدادی از خودروها آسیب وارد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار