رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: انتصاب مدیران شهرداری باید بر اساس تدوین دستور العمل لازم برای نحوه انتخاب و انتصاب مدیران و مبتنی بر احراز شرایط عمومی و تخصصی هر پست سازمانی و احراز صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی باشد.
کد خبر: ۷۳۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ 17 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سید احمدرضا دستغیب در جلسه علنی ۲۸ فروردین شورای اسلامی شهر شیراز، طی تذکری با اشاره به ماده ۵ قانون استخدامی کشوری، گفت: واگذاری پست‌های سازمامی به مستخدمین رسمی باید منطبق بر احراز شرایط هر پست انجام شود .

وی ادامه داد: انتصاب مدیران شهرداری باید بر اساس تدوین دستور العمل لازم برای نحوه انتخاب و انتصاب مدیران و مبتنی بر احراز شرایط عمومی و تخصصی هر پست سازمانی و احراز صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی باشد.

دستغیب تاکید کرد: در انتصاب‌ها، علاوه بر موارد فوق باید با توجه به شاخص‌هایی نظیر مسئولیت پذیری، تحصیلات مرتبط، تجربیات مشابه، آینده نگری و تفکر راهبردی، تیم سازی، مهارتهای ارتباطی، تفکر تحلیلی و‌حل مساله، هدف‌گرایی و هدایت عملکرد، تعهد و تعلق سازمانی، نوجویی و تفکر خلاق، نگرش‌ها، امتیاز ارزیابی عملکرد سال‌های قبل و سایر شاخص‌های شایستگی انجام شود.

رییس شورای اسلامی شیراز با اشاره به استقبال شهروندان از پیاده‌راه‌های سلامت، در قالب یک تذکر، خواستار توجه به بهسازی این مسیرها شد.

دستغیب گفت: افزایش ایمنی مسیر، تامین امنیت شهروندان، ارتقای آسایش شهروندان، زیباسازی و هویت بخشی به مسیر، نصب تابلوهای راهنما، افزایش خدمات رفاهی و فضاهای استراحت و تعاملات اجتماعی لازم است انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار