مشترکانی که از الگوی طراحی شده مصرف برق، کمتر مصرف کنند پاداش دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۷۳۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 20 April 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: مشترکان کم مصرف در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تجاری، عمومی و سایر مصارف در تابستان پاداش دریافت می کنند.

حسین صالحی با بیان اینکه برای مشترکان عمومی و تجاری و سایر مصارف از ابتدای تیر تا انتهای مرداد برنامه‌ی اعمال تخفیف پیش بینی شده است، افزود: این مشترکان در صورتی که حداقل ۵ روز کاری متوالی در این طرح همکاری داشته باشند، مشمول تخفیف‌هایی خواهند شد.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: ساعات همکاری برای مشترکان اداری ۱۱ تا ۱۵ پیش بینی شده و برای تجاری و سایر مصارف نیز براساس تشخیص شرکت توزیع برق، زمان تعیین خواهد شد.
صالحی اظهارداشت: برای مشترکان ایستگاه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) نیز دوره همکاری از ابتدای تیر تا انتهای مرداد تعیین شده است مشروط بر اینکه حداقل ۵ روز کاری و به مدت ۲ ساعت در روز دستگاه‌ها را خاموش کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در تمامی طرح ها، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به نشانی www.shirazedc.co.ir یا مدیریت‌ها و ادارات توزیع برق در منطقه خود مراجعه کنند.
صالحی تاکید کرد: براساس قوانین و دستورالعمل‌های طرح ملی پاسخگویی بار برای کنترل اوج بار پارسال بیش از ۴۸ میلیارد ریال، پاداش به مشترکان کشاورزان همکار در پیک سایی تعلق گرفته است.

 

برچسب ها: مشترکان ، برق ، کم مصرف ، پاداش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار