عباس قنبری در گفتگو با تابناک:
رئیس منابع و آبخیزداری شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حفاظت ۳۴۰ هکتار از جنگل های بکر شهرستان که توسط افراد سودجو قطع درختان بلوط و تبدیل به ذغال شده است.
کد خبر: ۷۳۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 20 April 2019

عباس قنبری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در راستای حراست از جنگلی خصوصأ مناطقی که به صورت تفرجگاه در معرض قطع و تخریب قرار دارند پس از هماهنگی با اداره کل ودادستان و زارعین پلاک دارون دهستان حسن آباد روبروی یادمان مرصادمورد حفاظت قرار گرفت.

وی خاطر نشان  کرد: طبیعت زیبای بهاری و نعمت سرسبزی و نشاط ناخودآگاه انسان باعث می‌شود که هر از چند گاهی با فاصله گرفتن از هیاهوی زندگی در دامن طبیعت با آرامش روحی و سلامتی جسمی برسیم.

رئیس منابع و آبخیزداری شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت:هیچکس با این حس زیبا و کسب روحیه شاد مخالف نیست اما بهره بردن از منابع طبیعی زیبا با بی مهری و نابودی آن هم خوانی ندارد.

قنبری تصریح کرد: متاسفانه همانگونه که می‌بینیم در نقاطی از اراضی جنگلی شهرستان که بنا به دلیلی به تفرجگاه تبدیل شده آداب احترام گذاشتن به طبیعت بی بدیل خداوند از طرف ما انسان ها مورد توجه قرار نمی گیرد.

پوی افزود: برای مثال در ایام تعطیلات عید علیرغم درخواست های مکرر و توضیح و نصب بنر و پلاکارد ازطرف اداره منابع طبیعی و بکارگیری فضای رسانه و ngo ها با بهانه تفریح و کباب درختان بی‌گناهی با تبر کم توجهی عده ای قطع شدند که جبران آن غیر ممکن است به همین دلیل اداره منابع طبیعی شهرستان اسلام آباد غرب با هماهنگی با مراجع ذی صلاح مبادرت به مسدود کردن این جاده نمود تا تبر کمتری بر پیکر خسته درختان فرود آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار