غلامی گفت: دانشگاه ها باید برنامه ریزی کلان داشته باشند و پیشنهادات در قالب یک برنامه جامع به مسئولان نظام ارائه شود.
کد خبر: ۷۳۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 21 April 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «منصدر غلامی» امروز (یکشنبه 1 اردیبهشت) در بیست و سومین نشست شورای معاونان اداری و مالی 13 دانشگاه سطح یک کشور، گفت: با هماهنگی های انجام شده امیدواریم که باقیمانده بودجه سال 97 به دانشگاه ها پرداخت شود و بودجه 98 هم به صورت کامل تخصیص یابد.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره محدویت های مالی خاطر نشان کرد: مشکلات ریشه ای در ساختار بودجه ریزی وجود دارد و ضروری است که در چنین نشست هایی و با همفکری صاحب نظران، طرح و مدل هایی ایجاد شود که گره گشای مسائل مالی دانشگاه ها باشد.

 

وی با تاکید بر تعریف شاخص برای ارزیابی عملکرد اداری و مالی دانشگاه ها بیان کرد: صرفه جویی، رعایت چارچوب ها و اولویت بندی هزینه ها از مواردی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

 

غلامی با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب همواره از دانشگاه ها و شتاب علمی کشور حمایت می کنند، اظهار کرد: دانشگاه ها باید برنامه ریزی کلان داشته باشند و پیشنهادات در قالب یک برنامه جامع به مسئولان نظام ارائه شود.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به پژوهش های کاربردی و ارتباط با صنعت هم اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی در حوزه سیاست کلان اقتصادی، تقویت روابط تجاری بین المللی و توجه به موضوع پایان نامه ها و رساله ها می توان ارتباط دانشگاه و صنعت را بهبود بخشید و به اقتصاد دانش بنیان جامه عمل پوشاند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار