معاون اداره تبلیغات اسلامی یزد:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد، با تاکید بر لزوم استمرار اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به سیل زدگان کشور، گفت: احساس مسئولیت در قبال یکدیگر فرهنگ انتظار در ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۷۳۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 22 April 2019

حجت الاسلام والمسلمین «علی کارگر» با بیان این‌که ولادت امام زمان(عج) یکی از مناسبت های مهم ماه شعبان است، اظهار کرد: مراسم نیمه شعبان تجدید پیمان با امام حاضر است.

وی با اشاره به این‌که مراسم نیمه شعبان به همه مسلمانان و به همه قشرها تعلق دارد، افزود: این مراسمات با هدف حضور قشرهای جوان و آشنایی آنها با شیوه و سبک ائمه اطهار برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، با تاکیدبر لزوم ارتقای فرهنگ مهدویت در میان نسل جدید،‌ گفت: در راستای تحقق این هدف، شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی در سطح استان هستیم.

کارگر در ادامه با بیان این‌که احیای شب نیمه شعبان یکی از مهمترین برنامه‌های اعیاد شعبانیه است، تصریح کرد: برگزاری جشن ها در سطح شهر، دعای کمیل و زیارت عاشورا از دیگر برنامه های این جشن است.

این مسئول با بیان این‌که ترویج فرهنگ مهدویت نقش مهمی در کاهش مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می کند، گفت: احساس مسئولیت در قبال یکدیگر فرهنگ انتظار در ارزش‌های اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به این که نباید در این شب ها سیل زدگان را فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم به یاد امام زمان(عج) به سیل زدگان توجه بیشتری داشته باشند و با کمک های خود در این شب گامی در راستای کاهش مشکلات سیل زدگان بردارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار