رئیس اورژانس شیراز گفت: حریق در ساختمان ۵ طبقه در شیراز ۹ مصدوم بر جای گذاشت و عملیات امداد همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۷۳۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 24 April 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدرضا رستگار  با اشاره به اینکه حریق یک ساختمان مسکونی در میانرود شیراز 9 مصدوم برجای گذاشته است و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اورژانس بلافاصله در محل حاضر شده است، گفت: تاکنون 3 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

همچنین آتش‌نشانی شیراز اعلام کرده است که این حادثه ساعت 13:12 دقیقه امروز با مشاهده دود و آتش توسط ساکنان این ساختمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 17، 14 و 5 و 6 و گروه امداد و نجات این سازمان به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی، خودروهای نردبان و تشک نجات به محل حادثه در شهرک مدرس میانرود اعزام شدند.

 

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: چندین دستگاه خودروسواری در طبقه منفی یک و در قسمت پارکینگ ساختمان دچار آتش‌سوزی شده بود و شعله‌های سرکش آتش و دود حاصل از این آتش‌سوزی در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

عدلو تصریح کرد: ناجیان 125 بلافاصله به طور همزمان عملیات نجات محبوسین و خاموش کردن آتش را آغاز کردند و نیروهای امدادی با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده و با استفاده از دستگاه تنفسی و چند رشته لوله آبدهی به سرعت به مقابله با این آتش‌سوزی پرداخته و شعله‌های آتش را پیش از سرایت آن به طبقات فوقانی مهار و خاموش کردند همچنین گروهی دیگر از آتش نشانان به طبقات فوقانی رفته و ساکنانی که در داخل ساختمان در میان دود گرفتار شده بودند از جمله 2 مادر و 3 کودک که دچار دودزدگی شده بودند، به بیرون از ساختمان هدایت کردند.

به گفته وی درحال حاضر کارشناسان مربوطه علت بروز این آتش‌سوزی را در دست بررسی قرار داده‌اند.

برچسب ها: آتش سوزی ، مسکن ، شیراز ، مصدوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار