درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی (عج) در بخش علامرودشت لامرد اقدام به ویزیت رایگان مردم این بخش کرد.
کد خبر: ۷۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 25 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام سید محمدجواد اسدی مسئول گروه جهادی و تبلیغی شهید انصاری لامرد گفت: این گروه جهادی تبلیغی در ۳ عرصه فرهنگی، عمرانی و درمانی مشغول به فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه از ۴ ماه پیش هماهنگی‌های لازم با دستگاه مربوطه اجرایی در خصوص آغاز فعالیت‌های درمانی در سطح منطقه انجام شده است، افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، بخش علامرودشت به ‌عنوان آغاز کننده فعالیت انتخاب شد و درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی(عج) از ۲۸ فروردین ‌ماه به مدت ۴ روز در این بخش راه‌اندازی شد.

اسدی تصریح کرد: متخصصان اطفال، زنان، دندانپزشکی و چشم با سابقه بالای ۲۰ سال که همگی از پزشکان نمونه استانی و کشوری بودند که در این درمانگاه جهادی به صورت رایگان به بیماران خدمات رایگان ارائه دادند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی شهید انصاری با اشاره به اینکه ۸ دندان‌پزشک، اقدام به ویزیت ۶۰۰ نفر از مردم بخش علامرودشت کرده اند، ادامه داد: در این زمینه ۴۸ مورد عصب‌کشی دندان، ۱۰۳ مورد پر کردن دندان، ۳۰ مورد جرم‌گیری و ۲۸۵ کشیدن دندان انجام شد و مابقی بیماران که مشکلی در زمینه دندان نداشتند ویزیت و معاینه شدند.

وی اضافه کرد: ویزیت ۳۲۰ نفر از زنان، ۱۱۰ نفر از اطفال و ویزیت چشم‌پزشکی ۴۵۰ نفر با حضور متخصصان در درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی(عج) انجام شد.

اسدی اظهار کرد: روند اجرای فعالیت‌های درمانی گروه تبلیغی جهادی شهید انصاری همچنان در مناطق محروم منطقه ادامه دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار