تابناک مرکزی - نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب، مصداق بارز تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۷۳۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 29 April 2019

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام «محمد رضوی راد» شامگاه یکشنبه در همایش روز عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم در مسجد ابوذر ساوه، افزود: باید همه دست اندرکاران کشور و قوای سه گانه زمینه لازم برای تحقق و پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری را فراهم کنند.
به گفته وی، بیانیه گام دوم انقلاب حاصل تجربیات موثر و ارزشمند رهبر انقلاب در ۴۰ سال اخیر است و نکات راهبردی و توسعه بخشی در پی دارد.
وی تاکید کرد: چهل سال دوم انقلاب آغاز شده و آثار نظام اسلامی در جهان به مراتب گسترده و وسیع‌تر است، زیرا در ۴۰ سال نخست اهدافی، چون تثبیت انقلاب دنبال شد، اما در گام بعدی باید این شجره طیبه را در سراسر جهان گسترش داد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بر معنویت آفرینی در میان جوانان تاکید بسیاری شده و این شاخص مهم باید نصب العین همه خدمتگزاران باشد تا زمینه رضایت حضرت، ولی عصر (عج) فراهم شود.
نماینده، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در گام نخست دستاورد‌هایی مانند تقویت ارزش‌های اسلامی در داخل کشور و منطقه و همچنین پیروزی در دفاع مقدس را به همراه داشت و در سایه انقلاب، اکنون باید به سمت جهانی کردن اسلام، ارزش ها، به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان و همچنین جهانی کردن اقتدار سپاه حرکت کنیم.
حجت الاسلام رضوی راد گفت: اربعین حسینی از دیگر ظرفیت‌های عظیم انقلاب اسلامی است که با جمعیتی ۴۰ میلیونی علاوه بر تحقق وعده جهانی شدن نام حسین (ع) و حضرت محمد (ص)، سبب به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام ناب محمدی در دنیا شده است.
وی گفت: راه نجات ما سوار شدن بر کشتی اهل بیت و تبعیت محض از ولایت فقیه است و به همین دلیل است که دشمنان به دنبال ایجاد فاصله میان ما با ائمه و ولایت فقیه هستند.
شهرستان ساوه با ۲۸۵ هزار نفر جمعیت پس از اراک بزرگترین کانون جمعیتی استان مرکزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار