سخنگوی هیأت رئیسه مجلس توضیحاتی درباره افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن ارائه کرد.
کد خبر: ۷۴۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 05 May 2019

 سهمیه بندی فعلا متوقف است

 

خانه ملت: بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص زمان اصلاح ساختار بودجه در مجلس گفت: مقرر شد کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در هفته جاری جلساتی با حضور آقای نوبخت به منظور رسیدگی به این موضوع برگزار کند. به نظر می‌رسد اصلاح ساختار بودجه در ماه جاری به مجلس بیاید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه غیر علنی صبح امروز موضوعات مختلف در خصوص مسائل منطقه و حوزه بین‌الملل و داخلی مطرح شد. آقای لاریجانی همچنین درباره‌ اصلاح ساختار بودجه توضیحاتی را داد و گفت که قرار است آقای نوبخت سناریوهای مختلف دولت را در این زمینه ارائه کند.

نعمتی درباره افزایش قیمت بنزین خاطر نشان کرد: مقرر شد مجلس و دولت برای بررسی این موضوع جلسات مشترکی داشته باشند اما فعلا موضوع افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن مطرح نیست.

وی ادامه داد:در جلسه امروز فراکسیون مستقلین مجلس آقای نوبخت مطرح کرد سناریوهای مختلفی برای اصلاح ساختار بودجه در نظر گرفته شده و دولت موضوعات متعددی را در این زمینه بررسی می‌کند؛ در جلسات امروز دولت نیز این موضوع مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره ساعت شروع به کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در ماه مبارک رمضان گفت: جلسات علنی مجلس با شروع ماه رمضان از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار