ولیزاده رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی گفت : رانندگان اتوبوس های درون شهری خوی بدون پیش پرداخت و سود بانکی تحت پوشش خدمات بیمه قرار می گیرند .
کد خبر: ۷۴۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 07 May 2019


به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی صفر ولیزاده رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی درگفتگو با خبرنگاران با اشاره به بیمه رانندگان اتوبوس این شهر گفت : این سازمان با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از طریق اتحادیه و همزمان با سایر سازمانهای اتوبوسرانی های سراسر کشور موفق به استفاده از تسهیلات ۱۲ ماهه شرکت بیمه دانا شد.

وی استفاده از ۶ میلیون تومان تسهیلات در ارتباط با رشته های بیمه ای از جمله بیمه های شخص ثالث ، بیمه بدنه ، درمان تکمیلی، عمر و حادثه و آتش سوزی را مهم ارزیابی نموده و افزود : رانندگان اتوبوس بدون پیش پرداخت و سود بانکی و در نتیجه تلاشهای صورت گرفته می توانند تحت پوشش خدمات بیمه قرار گیرند.

 

ولیزاده دربخشی از سخنان خود به افتتاح غذاخوری پایانه مسافربری شهید درستی شهرداری خوی اشاره کردوگفت : به منظور ارائه خدمات به مسافرین ، غذا خوری گل یاس پایانه مسافربری شهید درستی شهرداری خوی با مدیریت جدید و با صرف هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی و با حمایتهای این سازمان افتتاح شد.

ولیزاده با بیان اینکه راه اندازی این غذا خوری در جهت جلوگیری از سردرگمی مسافرین و ارائه خدمات بهینه به آنها صورت گرفته است تصریح کرد : در این غذا خوری سرویسهای صبحانه، نهار و شام به مراجعه کنندگان و با شرایط کاملا بهداشتی ارائه خواهد شد .

وی افزود: در این غذا خوری برای ۴ نفر اشتغالزایی شده است و در صورت نیاز با ایجاد فضای آلاچیق در محوطه سالن غذا خوری، میزان اشتغالزایی تا ۷ نفر نیز افزایش خواهد یافت.

ولیزاده با اشاره به اینکه سرویس بیرون بر این غذا خوری نیز در دست اقدام بوده و بزودی راه اندازی خواهد شد تصریح کرد : غذا خوری این پایانه درایام ماه مبارک رمضان در خدمت مسافرین خواهدبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار