رئیس پلیس پیشگیری استان؛
رئیس پلیس پیشگیری استان گفت : پیشگیری از وقوع جرایم با فراهم کردن زمینه مشارکت مردم اولویت اصلی کار پلیس است و پیگیری وقوع جرم در مرحله بعدی قرار دارد.
کد خبر: ۷۴۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 08 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی شهرستان مهران اظهار داشت: یکی از برنامه های عملیاتی پلیس در سال 98 ، تمرکز در پیشگیری از وقوع جرائم با فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در تامین امنیت است و پیگیری وقوع جرائم درمرحله بعد قرار دارد.

وی تصریح کرد : دلسوزی و درایت کارکنان، بدون شک در سرعت عمل آن ها در انجام ماموریت ها تاثیر گذار است به طوری که حفظ امنیت و پایداری آن به ارتقاء رزمی و توان عملیاتی ماموران بستگی دارد.

سرهنگ علیمحمدی در ادامه به حرکت جهاد گونه و ایثارگری کارکنان انتظامی در برقراری امنیت پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کارکنان دارای نیت خالص و هدف مقدس باشند بدون شک سرمایه اجتماعی ما که همانا اعتماد مردم است حفظ و توفیق روز افزون حاصل خواهد شد.

وی استفاده از امکانات و ظرفیت بسیج مردمی ، معتمدین محلی و خیرین امنیت ساز را در راهبرد اقدامات ناجا بسیار موثر عنوان کرد و اظهار داشت : مردم ولی نعمتان ما هستند و ما باید یاری رسان و پناهگاه مردم باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در پایان، نیت پاک ، صداقت ، سلامت و درستی را مایه عزت کارکنان عنوان و خاطر نشان کرد : پلیس اسلامی تا پای جان برای اعتلای ارزش ها و ایجاد امنیت مردم در سراسر کشور از هیچ خدمتی فرو گذار نخواهد کرد که نمونه بارز آن، تقدیم هزاران شهید در راه اعتلای امنیت کشور است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار