در بازدید استاندار اصفهان از فریدون شهر:
استاندار اصفهان به همراه جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از روستاهای صعب العبور شهرستان فریدون شهر بازدید کردند.
کد خبر: ۷۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 09 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان، عصر روز گذشته(چهارشنبه) به همراه پنج نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری و مسولان دستگاه های اجرای استانی و شهرستانی به روستاهای تنگستان، بهرام آباد، مسیر، پشندگان، کلوسه، وستگان، کاهگان از شهرستان فریدون شهر سفر کرد.

وی در آخرین ایستگاه بازدید روستاهای فریدون شهر، در جمع مردم روستای دورک در ۱۸۰ کیلومتری شهرستان فریدون شهر با ۴ ساعت رانندگی در مسیرهای صعب العبور کوهستانی، حاضر شد.

رضایی را در این بازدید دو معاونت هماهنگی امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و نمایندگان مردم شهرستان های فریدون شهر و بوئین میاندشت، فلاورجان، شاهین شهر و میمه، اصفهان و خمینی شهر همراهی کردند.

در پایان این بازدید در ساعت ۲۳ در روستای دورک جلسه مشکلات روستاهای مسیر بازدید با حضور مسولان استانی و شهرستان برگزار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شد.آسفالت و بهسازی بخش‌هایی از راه اصلی و راه‌های روستایی، تأمین آمبولانس و حضور پزشکان متخصص و تامین دارو مصوباتی بود که در جلسه پایانی بازدید برای اجرا مورد تایید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار