حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر با اشاره به سخنی از امام علی(ع) که در برابر متکبران همچون خودشان برخورد کنید، اظهار داشت: برخی مسوولان بالاخره فهمیدند که باید با زبان استکبار شبیه خودشان سخن گفت.
کد خبر: ۷۴۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 10 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر درخطبه‌های امروز نمازجمعه جهرم با اشاره به سخنی از امام علی(ع) که در برابر متکبران همچون خودشان برخورد کنید، اظهار داشت: برخی مسوولان بالاخره فهمیدند که باید با زبان استکبار شبیه خودشان سخن گفت.

امام جمعه جهرم ادامه داد: ما نگران آن نیستیم که تهدید نظامی شویم چرا که دست لرزان دشمنان در روزگار ما لرزان و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد پنجه در پنجه یلان ایران زمین بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه آن زمان که لحن مسوولان ما با استکبار عوض شد لحن آن‌ها نیز تغییر کرده و نگران هستند که حمله نظامی از سوی ما انجام شود، افزود: آن‌قدر در زمینه نظامی قوی شده‌ایم که دشمن جرأت نزدیک شدن به ما را ندارند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه ما نگران حمله نظامی نیستیم بلکه نگران آن هستیم که در عرصه اقتصاد آسیب ببینیم، تصریح کرد: رهبری بارها در این زمینه تاکید کردند که در اقتصاد نباید وابسته باشیم اما دولت‌ها آمدند و رفتند و به این تاکیدات گوش فرا ندادند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن آسایش و آرامش ما را نمی‌خواهد و از هیچ کوششی برای عقب نشستن‌مان دریغ نمی‌کند به سیاست هویج و چماق در رفتار دشمنان اشاره کرد و گفت: واقعیت آن است که دشمنان مدت‌هاست با هویج برجام ما را مشغول کرده و با چماق آمریکا در حال حمله ور شدن به کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما سیاست هویج و چماق را دیده‌اند اما برخی مسوولان آن را نادیده گرفته‌اند، تاکید کرد: نعره‌های دشمنان ترسو در این آوردگاه پیش از آنکه شبیه رجزخوانی باشد همچون نعره‌های ببرهای کاغذی است.

مدبر با اشاره به اینکه امیدواریم خداوند به این حرکت مسوولان برکت و قدرت دهد چرا که سختی‌هایی که مردم را اذیت کرده می‌گذرد، عنوان کرد: پیامبر(ص) می‌فرمایند اگر سختی‌ها در یک خانه جای کنند مطمئن باشید این حالت گذار بوده و با توکل به خداوند سختی از آن خانه رهایی پیدا می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار