مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در هفته ای که گذشت ۱۱۸میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۹۱ سهم به ارزش ۴۰۰ میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۳۳ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۶ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۷۴۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 10 May 2019
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در هفته ای که گذشت ۱۱۸میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۹۱ سهم به ارزش ۴۰۰ میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۳۳ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۶ درصد از معاملات این هفته مربوط
به خرید سهام و ۵۴ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

به گزارش تابناک همدان، علی اسکندری افزود: این هفته سهام متعلق به ۳۰۸ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد و ۸۷ کد معاملاتی نیز جدید ایجاد گردید.

 وی خاطر نشان ساخت: شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع ملی مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین تاثیرمثبت و شرکت‌های ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سایپا بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورسداشتند و همچنین شرکت‌های بانک تجارت، سایپا و بانک ملت پربیننده‌ترین نماد‌های بورس بودند.
 
اسکندری در پایان متذکر شد: شاخص کل قیمت در هفته منتهی به تاریخ ۹۸/۲/۱۸ معادل ۲۱۱،۳۴۴ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۶۷۴،۸ واحد کاهش یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار