در نشست شورای شهر بوشهرمطرح شد؛
یک عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه آرامستان فعلی بوشهر در بهشت صادق تا شهریورماه ظرفیتش کامل می شود اظهار داشت: متاسفانه برای آماده سازی آرامستان جدید در جاده نیروگاه اتمی که در سال 90 کلنگ زنی شد، اقدامی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۷۴۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 11 May 2019

 

یک عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه آرامستان فعلی بوشهر در بهشت صادق تا شهریورماه ظرفیتش کامل می شود اظهار داشت: متاسفانه برای آماده سازی آرامستان جدید در جاده نیروگاه اتمی که در سال 90 کلنگ زنی شد، اقدامی صورت نگرفته است.

اکبر توسلی همچنین از هزینه های بالای کفن و دفن در امامزاده ها انتقاد کرد و خواستار نظارت اداره اوقاف بر این موضوع شد که صاحبان عزا را به دردسر انداخته است.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1d9p73d911o2aos1f611oo0ro43.jpg

توسلی همچنین از عدم درآمدزایی شهرداری از گل فروش های ورودی شهر در میدان غدیر انتقاد کرد و ادامه داد: حدود 2 سال است که شهرداری از این منبع درآمدی بی بهره می باشد و 25 گلفروشی به صورت رایگان فضا در اختیار دارند که جای پرسش است چرا حق و حقوق شهر که طی این مدت حدود 2 میلیاردتومان بوده پیگیری نمی شود.

در ادامه شهردار بوشهر درخصوص وضعیت آرامستان جدید اظهار داشت: از سالیان گذشته ساخت و سازهایی در آرامستان جدید برای آماده کردن آن شروع شده و برای اینکه زمینه جهت حضور اموات در این محل فراهم شود، با دفتر نماینده ولی فقیه جهت برخی اقدامات فرهنگی و خاکسپاری یک شهید گمنام در این محل هماهنگی کردیم، اما این محل معارض پیدا کرده که دادگاه نیز رای را به وی داده است.

امیری ادامه داد: همچنین جاده سرتل به نیروگاه که جزو پروژه های در اولویت ماست، طبق نقشه محل عبور آن به شکلی است که از وسط زمین آرامستان عبور می کند و عملا موقعیت زمین دارای اشکال است. از این رو از راه و شهرسازی درخواست اختصاص زمین دیگری داشته ایم.

همچنین بارگاهی معاون مالی و برنامه ریزی شهرداری بوشهر درخصوص انتقاد توسلی درباره عدم دریافت هزینه از گلفروشی های ورودی شهر گفت: در زمینی که مالک یا بهره بردار آن نیستیم امکان درآمدزایی نداریم، از این رو پیگیر تغییر محل گلفروش ها با همکاری راه و شهرسازی هستیم که یکی از گزینه ها حوالی ترمینال مسافری و نزدیک تقاطع میدان آزادی می باشد.

کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر نیز در نطق خود با بیان اینکه شهرداری به تنهایی در اداره یک تیم لیگ برتری شکست خواهد خورد، ادامه داد: هزینه ها بالاست و ما دوست نداریم شاهین شکست بخورد، ولی با این وضعیت اقتصادی، شهرداری به تنهایی از عهده تیمداری شاهین در لیگ برتر بر نمی آید و شاهین بدبخت می شود و شهرداری هم در هدف خود که نشاط شهروندان است شکست می خورد.

وی با اشاره به پیش بینی 15 تا 20 میلیاردتومان برای حضور شاهین در لیگ برتر ادامه داد: من به مردم شفاف می گویم که شهرداری در فروردین پولی که بهش رسیده کفاف حقوق کارمندانش را نداشته و از جایی قرض کرده تا حقوق ها را پرداخت کرده است. بنابراین هر کسی غیر از این آمار بگوید به طرفداران شاهین دروغ گفته و دنبال چیز دیگری است. مردم! فردا روز از ما آسفالت، بحث روشنایی و کار در شهر نخواهید، چون با این شرایط نمی شود.

عضو شورای شهر همچنین خواستار تقویت هیات مدیره شاهین شد و گفت: کسانی که می خواهند عضو هیات مدیره باشند باید کمک کرده و درآمدزایی برای شاهین کنند. در حالی که بعضی از اعضای هیات مدیره با ثروت خود ۵۰ بار امثال ماها را می توانند بخرند و آزاد کنند، اما از چای خوردنشان تا پرواز هواپیما و هتلشان در بازی آخر شاهین با شهرداری بوده و یک ریال کمک نکرده اند. اگر غیر از این هست بفرمایند تا مردم بدانند.

هاشم زاده تاکید کرد: من شنیده ام یک عضو خیلی خوب به هیات مدیره شاهین می آید. من استقبال می کنم و دستش را هم می فشاریم. می دانم که می تواند کمک کند. اما بقیه دوستان هیات مدیره نیز کمک کرده یا جا را به کسانی بدهند که درآمدزایی کنند.

وی در پایان گفت: بعضی ها می‌گویند صندلی هیات مدیره را فروخته ایم که باید پاسخ داد نه، این حرف ها نیست. در اروپا باشگاه با قدمت ۶۰، ۷۰ ساله را به فلان میلیاردر روس می فروشند تا فقط باشگاهش بچرخه و امروز در دنیا اقتصاد حرف اول را می زند. در شاهین هم کسی در جایگاه هیات مدیره بیاید که بتواند پول به تیم تزریق کند.

گفتنی است در بخش نخست این جلسه، شماری از شهروندان در اعتراض به عملکرد اتوبوسرانی صحبت کرده (اینجا) و در ادامه برخی از شورایاران به بیان مشکلات محلات خود پرداختند. همچنین طبیب نژاد مدیر تیم دریانوردان بوشهر که امسال در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور داشته و با 4 برد در صدر جدول هستند، خواستار حمایت شورا و شهرداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار