مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلالگران بازار هیچگونه اغماضی نخواهد کرد، از شهروندان خواست در صورتی که هر گونه اطلاعی از عرضه خارج از شبکه توزیع و یا احتکار کالا دارند، مراتب را به سامانه 135 تعزیرات گزارش دهند تا نسبت به پیگیری فوری موضوع اقدام شود.
کد خبر: ۷۴۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 13 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی مبشری، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود: شکرهای کشف شده را هم اینک اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی استان فارس در حوزه مصرف خانوار در حال توزیع کردن است.
او ادامه داد: 75 تن از این شکرها در قالب یک معامله صوری که آگهی فروش حواله آن در یکی از سایت های اینترنتی قرار داده شده بود، کشف شد.
او اظهار داشت: در بحث شکر تاکنون چندین پرونده ویژه در اداره تعزیرات باز شده چرا که شکر از جمله کالاهایی است که دارای قیمت مصوب است.
مبشری اضافه کرد: در استان فارس در بحث مواد غذایی به ویژه شکر با مشکل و کمبود مواجه نیستیم.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اظهار داشت: طرح ویژه ماه مبارک رمضان نیز با رویکرد نظارت بر قیمت ها به ویژه کالاهای خاص از 10 روز پیش در استان آغاز شده و با همکاری کمیته مبارزه با قاچاق ارزاق عمومی و کارخانه ها و اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی، بحث تامین نیاز مواد غذایی استان در بخش های مختلف تحت نظارت کامل قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلالگران بازار هیچگونه اغماضی نخواهد کرد، از شهروندان خواست در صورتی که هر گونه اطلاعی از عرضه خارج از شبکه توزیع و یا احتکار کالا دارند، مراتب را به سامانه 135 تعزیرات گزارش دهند تا نسبت به پیگیری فوری موضوع اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار