‌مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: رونمایی از سامانه اینترنتی برنامه‌ریزی درسی که برای اولین بار در کشور انجام شده است، می‌تواند کمک بسیار خوبی برای برنامه‌ریزی تحصیلی دانش آموزان به ویژه آمادگی کنکور سراسری باشد.
کد خبر: ۷۴۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 14 May 2019

تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علی عسکر نجفی در جمع اعضای کارگروه اتاق فکر کنکور سراسری این اداره کل گفت: یکی از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش در کنار مقوله تربیت توجه به مقوله آموزش است.

وی افزود: در کشور از استان فارس انتظار بالایی وجود دارد که در حوزه آموزش به ویژه کنکور سراسری دارای جایگاه خوبی باشد، هرچند در حال حاضر با این جایگاه فاصله داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: راه‌اندازی کارگروه و اتاق‌های مختلف کیفیت بخشی به آموزش از جمله برنامه‌هایی است که در حال حاضر در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد و امیدواریم محصول آن ارتقای جایگاه آموزشی استان باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: اتاق‌های فکر متعددی در خصوص کیفیت بخشی به مقوله آموزش در حوزه آموزش متوسطه استان راه‌اندازی شده است که در این اتاق‌ها از ظرفیت افراد و نخبگان متعدد بنا بر تخصص لازم استفاده می‌شود.

فرهاد اسماعیلی افزود: یکی از این کارگروه‌ها اتاق فکر کنکور است که در آن از کارشناسان و مشاوران خبره استان استفاده شده و هدف از آن ارتقای جایگاه استان در کنکور سراسری است.

وی عنوان کرد: یکی از مصوبات این اتاق راه‌اندازی سامانه اینترنتی برنامه‌ریزی درسی دانش آموزان استان بود تا همه دانش آموزان و مشاوران بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی مطلوب درسی دست پیدا کنند.

اسماعیلی گفت: این سامانه هم اکنون قابل دسترس است و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس به آدرس http://fars.medu.ir این سامانه را مشاهده کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این سامانه ایجاد آمادگی نسبی در دانش آموزان برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است که تلاش شده همه اطلاعات مورد نیاز دانش آموزان دراختیار آنها قرار داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار