مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: دقت نظر و تلاش کارشناسان برای تشکیل و به‌روز‌رسانی بانک اطلاعات و حضور در برنامه‌های فرهنگی در سراسر استان از ملزومات توسعه حوزه فرهنگ است که آسیب‌ها و نیازهای موجود را عیان می‌کند.
کد خبر: ۷۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 15 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، صابر سهرابی در نشستی درخصوص حوزه فرهنگی این اداره کل، عنوان کرد: اعلام وصول آثار چاپی، رصد و رسیدگی به فعالیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی، بررسی اسامی بیگانه، چاپ کتاب، پژوهش، نظارت بر کانون‌های تبلیغاتی و موسسات فرهنگی‌هنری تک و چند منظوره در سال 1398 باید با جدیت بیشتر و به صورت موثرتر صورت گیرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: صنف کانون های آگهی و تبلیغاتی درقالب تفاهم‌نامه‌ای زیرمجموعه‌های خود را رصد خواهند کرد.
وی همچنین اعلام کرد: این اداره کل به‌زودی هفته‌نامه‌ای خبری-تحلیلی به صورت الکترونیک منتشر خواهد کرد که حاوی تمامی گزارش‌های حوزه فرهنگ، ادب و هنر و مقالات صاحبان قلم در این نهاد فرهنگی است.
سهرابی ادامه داد: افزون بر این، کارکرد اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نیز در پایان هر ماه به صورت ماهنامه منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار