آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه در مقابل سماجت خبرنگار اعزامی تهران از یکی از خبرگزاری های خاص که پرسشی خاص را چند بار از ایشان پرسید پاسخی خاص داد.
کد خبر: ۷۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 09 August 2015
آیت الله حائری شیرازی در پاسخ به یک خانم خبرنگار که پرسید نظر شما در باره سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در باره انقلابی نبودن روستاییان چیست ؟ گفت : اگر این سخنان مغایرتی با
منویات رهبر معظم انقلاب نداشته باشد ما هم مخالفتی با آن نداریم.

این خانم خبرنگار دوباره از آیت الله سووال کرد: به نظر شما روستاییان ما انقلابی نبودند و نقشی در انقلاب نداشتند ؟

آیت اله حائری شیرازی در برابر این پرسش نیز پاسخ نخست خود را تکرار کرد و گفت : اگر این موضوع مغایرتی با منویات رهبر معظم انقلاب نداشته باشد ما هم مخالفتی با آن نداریم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری که در همایش پزشکان کشورهای شیعه شرکت کرده بود و به زبان انگلیسی صحبت میکرد همچنین گفت : من خیلی متاسفم که مجبورم به زبان
انگلیسی و به زبان برخی از کشورهایی که با ما دشمن هستند با شما سخن بگویم اما امید دارم روزی بیاید که کشورهای اسلامی با زبان واحد و همدل و همصدا با هم ارتباط داشته باشند و علیه قدرت های ستمگر به پا خیزند .

وی این جمله را به زبان فارسی در بین خبرنگاران و به زبان انگلیسی تکرار کرد.

آیت الله حائری شیرازی که از پزشکان شیعه خواست تا با افراد کنار دست خود مصافحه کنند هنگام خروج از سالن همایش ، با پزشکانی که در سر ردیف صندلی ها نشسته بودند و با ورود و خروج او صلوات می فرستادند مصافحه کرد.

هیجان زدگی پزشکان خارجی در این سالن از سخنرانی به زبان انگلیسی آیت الله حائری شیرازی از دیگر نکات جالب بود ، پزشکان خارجی با شروع سخنرانی آیت الله حائری با دوربین های خانگی و گوشی های تلفن همراه خود همه سخنرانی وی را ضبط کردند.

همچنین سالن سینا محل برگزاری همایش پزشکان شیعه چندین بار در طول سخنرانی آیت الله حائری شیرازی شاهد صلوات های ممتد پزشکان بود که از گفتار آیت الله حائری شیرازی به وجد آمده بودند.

300 نفر از پزشکان شیعه از کشورهای جهان دیروز و امروز برای حضور در این همایش با عنوان Imamaia Medical International و بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی و مذهبی استان فارس وارد شیراز شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار