امام جمعه فیروزآباد، دامن زدن به مشکلات معیشتی مردم را از سوی برخی مسئولان کار بسیار سخیفی دانست و گفت: بیان کردن دریافت حقوق ۲۰ میلیونی از سوی برخی مسئولان نوعی شوخی با مردم است، مسئولان یا کلاً سکوت اختیار کنند یا اگر می خواهند صحبت کنند سخنی بگویند که امید در آن باشد.
کد خبر: ۷۴۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 17 May 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی زاده با اشاره به اینکه اگر دولت تیم اقتصادی قوی تشکیل دهد می تواند جلوی افزایش قیمت ها را بگیرد، اظهار داشت: ما نمی توانیم در چهله دوم باز هم دغدغه گرانی و ارزانی اجناس را داشته باشیم.

امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه دولت در بخش خودرو سازی نیز می تواند افزایش قیمت ها را کنترل کند، تصریح کرد: برخی آقایان در هیئت دولت در مواقعی مصلحت خود را پیاده می کنند.

وی دامن زدن به مشکلات معیشتی مردم را از سوی برخی مسئولان کار بسیار سخیفی دانست و عنوان کرد: بیان کردن دریافت حقوق 20 میلیونی از سوی برخی مسئولان نوعی شوخی با مردم است، مسئولان یا کلاً سکوت اختیار کنند یا اگر می خواهند صحبت کنند سخنی بگویند که امید در آن باشد.

حجت الاسلام هاشمی زاده خاطرنشان کرد: در اداره افتصاد کشور به صورت فنی و اصولی عمل نمی شود و اگر مسئولی در منصبی که حضور داشته عمکرد مناسبی نداشته نباید در منصب جدیدی گذاشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار