رزاقی گفت:در انجمن صنایع غذایی استان با حضور مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و فعالان اقتصادی در بخش صنایع غذایی استان فارس گفت: در شرایط جنگ نمی توان مانند شرایط باثبات برخورد شود لذا امروز که تولید در شرایط حساسی قرار دارد نباید ظلم بیشتری به واحدهای تولیدی شود.
کد خبر: ۷۴۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 17 May 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جمال رازقی»، در انجمن صنایع غذایی استان با حضور مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و فعالان اقتصادی در بخش صنایع غذایی استان فارس گفت: در شرایط جنگ نمی توان مانند شرایط باثبات برخورد شود لذا امروز که تولید در شرایط حساسی قرار دارد نباید ظلم بیشتری به واحدهای تولیدی شود.

 

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: اقتصاد امروز کشور به گونه ای است که بخش تولید دچار بحران هایی است که کشور راه نجاتی جز توجه به بخش تولید و تحقق عملی رونق تولید ندارد.


وی اظهارداشت: امروز تولیدکنندگان و صادرکنندگان ما دلسوزترین ها در کشور و نظام هستند زیرا در میدان نبرد و مقابله با تحریم ها هستند.


رازقی اضافه کرد: انتظار فعالان بخش خصوصی از دستگاه های ناظر بر تولید این است با حفظ خط قرمز سلامت مردم، فضای بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهند و این امکان را بدهند که واحدهای تولیدی به تولید بیشتری بپردازند.


وی ادامه داد: تولید کننده و صادرکنندگان ما به لحاظ های مختلف در فشار و سختی هستند که همه مسئولان باید در جهت حفظ و سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی اقدام و همت لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار