نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا تنها گزینه ملت بوده و مذاکره نیز سم مهلکت است، افزود: به همه کسانی که در سطح ملی تصمیم‌گیر هستند قاطعانه اعلام می‌کنیم تنها گزینه ما در مقابل ظلم آمریکا مقاومت است.
کد خبر: ۷۴۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 18 May 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف‌الله دژکام  در خطبه‌های نمازجمعه شیراز، با اشاره به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب در جمع مسئولان نظام اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب در سخنان خودشان ابعاد مختلف مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را تببین کردند، که این برای ما یک بیدارباش است و باید مسائل را همان طور که رهبری توقع دارند، جدی گرفته شود.

 

دژکام گفت: نگاه ما به مطالبی که رهبری فرمودند باید نگاه دستور ولی امر باشد و آن را اطاعت کنیم. اینکه بگوییم رهبری عالی و خوب گفتند، کفایت نمی‌کند، ما باید بگوییم آقا دستور دادند و آن را اجرایی کردیم، اگر مدیران کشور و مسئولان قوا فرمایشات رهبری را خوب طی نکنند اهداف بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی محقق نمی‌شود و این ضرر بزرگ برای ما است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا تنها گزینه ملت بوده و مذاکره نیز سم مهلکت است، افزود: به همه کسانی که در سطح ملی تصمیم‌گیر هستند قاطعانه اعلام می‌کنیم تنها گزینه ما در مقابل ظلم آمریکا مقاومت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید مدیریت و برنامه‌ریزی برای مقابله با مشکلات اقتصادی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و این طور نباشد که تنها روی کاغذ بنویسیم و عملیاتی نکنیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: مدیران بازرسی کل کشور و دستگاه قضایی باید در این مساله به دولت کمک کنند تا آنچه در راستای اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن مشکلات است اجرایی شود.

دژکام با اشاره به اینکه یکی از دستورهای رهبری به دولت و مجلس، تغییر ساختار بودجه بود،افزود: باید مجلس در این زمینه پای کار آمده و دلسوزانه آنچه رهبرمعظم انقلاب فرمودند را عملیاتی کند،برخی آقایان متاسفانه دغدغه‌ای برای این موارد ندارند که باید آستین همت را بالا بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم و جوانان گفت: تاکنون در این زمینه به خوبی موفق نبوده‌ایم باید اجازه داد تا جوانان به دنبال نو آوری و ریسک‌پذیری باشند و کسب و کار آنان را نیز سهولت دهیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: انجام برخی کارها ماهانه به طول می‌انجامد و باید این موضوع نیز با همت مسئولان حل مشکل شود.

امام جمعه شیراز همچنین در خطبه‌های نخست نمازجمعه با دعوت مردم به رعایت تقوی و پرهیزکاری به تشریح چند موضوع در مورد دورکردن شیطان از انسان پرداخت و گفت: به فرموده پیامبراکرم (ص)روزه‌گرفتن، صدقه‌دادن، یکدیگر را کمک کردن و همچنین طلب مغفرت کردن سبب می‌شود تا پشت شیطان بشکند و از انسان دور شود.

وی افزود: آمریکا نیز به عنوان شیطان بزرگ، تمام تلاشش این است تا مردم را با ایجاد مشکلات مختلف از جمله فشارهای اقتصادی با فضاسازی و جنگ روانی دلزده کند که در این زمینه نیز باید بصیرت داشته باشیم.

دژکام بیان کرد: در وضعیت موجود شیطان شما را از فقر می‌ترساند، هرکس هرچه می‌تواند به نیازمندان کمک کند، بدون شک این مهم پشت شیطان را می‌شکند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه هفته پیش رو هفته کمک به یتیمان و درماندگان است، که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد، از سنت و ارزشمند شیرازی‌ها که به مناسبت میلاد امام‌حسن مجتبی (ع) نان را به صورت صلواتی به مردم ارائه می‌دهند، قدردانی کرد.

وی افزود: ارتباط نزدیک با یکدیگر دل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ را می‌لرزاند باید همه به هم کمک کنیم تا شیطان به نفوذی‌هایش پشت گرمی نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار