امام‌جمعه فیروزآباد گفت:فقر جامعه را به استقبال کفر می‌کشاند چراکه کفر دیواربه‌دیوار فقر است و درواقع از هر دری که فقر وارد شود ورود کفر معنادار است.
کد خبر: ۷۴۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 18 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه فیروزآباد با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند در برخورد با مشکلاتی که آمریکا ایجاد شده توسط آمریکا گزینه قطعی ملت ایران، مقاومت در همه زمینه‌ها بوده چراکه مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به دلایل بی‌ثمر بودن این مذاکرات برای ملت ما، نیت پلید آمریکا از این مذاکرات، غیرقابل‌اعتماد بودن برای مذاکره، مأموریت برای رژیم صهیونیستی، حماقت در تصمیم‌گیری‌ها و محاسبات غلط از ملت ایران این مذاکره را خطرناک اعلام کردند.

هاشمی‌زاده با اشاره به اهداف آمریکا از این فشارهای مضاعف ادامه داد: غارت منابع ملی ما از قبیل نفت، گاز، معادن طلا، سرب و طلا و سایر معادنی که در کشور موجود است، به ذلت کشاندن ملت به‌نحوی‌که هرچه آمریکایی‌ها بگویند و بخواهند ما چشم‌بسته تسلیم شویم از اهداف آمریکا است.

وی ادامه داد: مردم بدانند که آمریکایی‌ها محاسبات غلطی را دنبال می‌کنند چراکه ملت ما ملتی نیست که با دادن این‌همه شهید و ایثارگری‌ها و مقاومت‌ها مجدداً تحت سلطه آمریکا قرار گیرد.

امام‌جمعه فیروزآباد اضافه کرد: جلوگیری از تکرار نظیر انقلاب ما در دیگر نقاط دنیا در حالی مشاهده می‌شود که بسیاری از کشورها به دنبال رهایی از سلطه آمریکا هستند.

وی بیان داشت: به رخ کشیدن قدرت پوشالی خود به ایران و جهان تحت عنوان این‌که او یک ابرقدرت بلامنازع در جهان است و دیگر کشورها باید این قدرت را به رسمیت بشناسد و همچنین جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی ایران و کنترل کردن قدرت دفاعی ما که هر وقت اراده کنند بتواند ملت و مسوولان ما را تحت سلطه خود درآورد و اینکه مردم ما را مقابل نظام اسلامی و انقلاب قرار دهد از دیگر اهداف آمریکا از فشارهای مضاعف است.

هاشمی زاده ابراز داشت: لازم به ذکر است مسوولان ما مواظب این مهم باشند صفوف خود را فشرده و به‌صف امت اسلامی بپیوندند تا این توطئه دشمن خنثی شود.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک به محرومان و مستضعفان خاطرنشان کرد: ۱۵ تا ۲۱ ماه رمضان هفته کمک به محرومان و مستضعفان جامعه بوده و همه می‌دانیم از اهداف مهم انقلاب اسلامی فقرزدایی و محرومیت‌زدایی از سطح جامعه است.

وی تصریح کرد: فقر جامعه را به استقبال کفر می‌کشاند چراکه کفر دیواربه‌دیوار فقر است و درواقع از هر دری که فقر وارد شود ورود کفر معنادار است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار