خطیب جمعه کازرون با اشاره به اینکه برخی بی‌خود بر طبل جنگ نکوبند چون مردم ما جنگ ندیده نیستند، ادامه داد: رهبری فرمودند که جنگ نخواهد شد و شواهد نیز این را ثابت می‌کند.
کد خبر: ۷۴۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 18 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز  جمعه این شهر فضای مجازی را هم فرصت و هم تهدید دانست و اظهار داشت: باید از این فرصت‌ها استفاده کرده و تهدیدات را به حداقل برسانیم.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه دشمن در پروژه جنگ روانی از فضای مجازی برای گسترش بدبینی، کینه، پخش شایعات و دروغ استفاده می‌کند افزود: به اسم آزادی هیچکس اجازه نمی‌دهد کسی سم در جامعه بفروشد و دولت و مسوولان امر نیز با کسانی که در فضای مجازی سم‌پاشی کرده و آبروریزی می‌کنند مقابله کند.

خرسند از پخش شایعه اختلاس در کازرون گلایه کرد و گفت: این صحبت از اساس دروغ است که البته در این زمینه از دستگاه خاصی انتقاد و یا نقد ندارم، بلکه به طور کلی وضعیت فضای مجازی را عنوان کردم که لازم به مراقبت و رعایت است.

وی گفت: همانطور که امروز می‌بینیم این دشمن است که از ما می‌ترسد و می‌بینید لحن مقامات آمریکایی در این چندروز نیز عوض شده و می‌گویند قرار نیست کسی بجنگد و جنگ با ایران تبعات دارد.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به اینکه برخی بی‌خود بر طبل جنگ نکوبند چون مردم ما جنگ ندیده نیستند، ادامه داد: رهبری فرمودند که جنگ نخواهد شد و شواهد نیز این را ثابت می‌کند.

خرسند با بیان اینکه عده‌ای در نشریات دگراندیش برای فرار از پاسخگویی، مردم را از جنگ می‌ترسانند، اضافه کرد: نباید مسائل اصلی تبدیل به فرعی شود.

امام جمعه کازرون گفت: ما در یک جنگ اقتصادی و فرهنگی سرنوشت‌ساز به سر می‌بریم و همه باید خود را صاحب سهم بدانند و دشمن را قابل اعتماد ندانیم.

وی به فصل برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به بارندگی خوب، کشاورزان حق واجب مال خود را که زکات است ادا کنند.

وی با تشکر از کارهای انجام شده در شهرستان کازرون از کارهای نیمه‌تمامی که هنوز تکمیل نشده‌اند گلایه کرد و اظهارداشت: انتظار داریم مسوولان استان و کشور، دیدگاهشان نسبت به شهرستان را دیدگاه مقام معظم رهبری قرار بدهند.

خرسند از استاندار قبلی استان فارس گلایه کرد و گفت: مسوولانی به این شهرستان آمده و وعده‌هایی دادند که روی زمین مانده که آخرینش وعده استاندار سابق بود.

وی ادامه داد: اکثر پروژه‌هایی مثل کتابخانه‌ها، تونل‌ها، تصفیه‌خانه و پروژه‌های دیگر در بخش‌های مختلف شهرستان می‌بینیم آن‌چیزی که باید انجام می‌شده، نشده است.

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه ما هم به وضعیت اقتصادی کشور واقفیم و خواسته‌هایمان را تعدیل کردیم گفت: انتظار می‌رود مانند نگاه ویژه رهبری به این شهرستان، مسوولان نیز نگاه ویژه داشته باشند و اولویت‌های شهرستان را گم نکرده و به بیراهه نروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار