امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه دشمن نباید در درون نیروهای انقلاب اسلامی نفوذ کند، افزود: دشمن به دنبال فاصله گرفتن مردم از نظام است که در برخی جاها نفوذ کرده و باید مراقبت کنیم.
کد خبر: ۷۴۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 18 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت: نمایش و به رخ کشیدن ناو هواپیمابر آمریکایی علیه ملت ایران نباید محاسبات مسوولان را عوض کند چراکه وضعیت ما بدتر از جنگ هشت ساله نیست.

وی با اشاره به اینکه دشمن نباید در درون نیروهای انقلاب اسلامی نفوذ کند، افزود: دشمن به دنبال فاصله گرفتن مردم از نظام است که در برخی جاها نفوذ کرده و باید مراقبت کنیم.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه تنها راه مقاومت، گرفتن آرایش در مقابل آرایش جنگی دشمن است، گفت: باید حفظ وحدت در میان مردم، مسوولان و همه احزاب وجود داشته باشد چراکه امروز روزی نیست که بر طبل اختلاف بکوبیم.

امام‌جمعه لامرد خطاب به مسوولان متذکر شد: مسوولان با حضور در مساجد در میان مردم حضور پیدا کنند و پای درد و دل و مشکلات بنشیند.

وی با اشاره به اینکه باید کارآمدسازی دستگاه‌های اجرایی با حضور جوانان انقلابی صورت بگیرد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید روند امورات اداری و صدور مجوز برای واحدهای تولیدی کم‌تر شود.

حسین‌زاده بیان کرد: الگوی مصرف باید اصلاح شود اگر فقط درروند مصرف بنزین صرفه‌جویی صورت بگیرد، درآمد زیادی برای کشور در بر خواهد داشت و همه جریانات تولید باید درست هدایت شود.

وی با اشاره به برطرف کردن مشکلات سیستم سرمایشی مصلای نماز جمعه لامرد صریح کرد: اقدامات خوبی درزمینهٔ سیستم سرمایشی مصلای نماز جمعه در هفته‌های گذشته صورت گرفته و از خیرین می‌خواهیم به قرارگاه فرهنگی لامرد همانند گذشته عنایت داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار