مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 196 ميليون و 774 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 657 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۷۴۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 18 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که 54 درصد از معاملات هفته‌ی گذشته مربوط به خرید و 46 درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است، اظهار داشت: در معاملات بورس منطقه‌ای فارس 196 میلیون و 774 هزار سهم مبادله شد.

وی با اشاره به مبادله 657 میلیارد ریالی حق تقدم، افزود: تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به 312 شرکت است که در این مدت برای 547 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بابیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های کارخانجات «مخابراتی ایران»، «ذوب آهن اصفهان» و «بانک صادرات» بود، گفت: شرکت‌های تولیدی «چدن سازان»، «سرمایه‌گذاری صدر تأمین» و «سایپا» بیشترین تقاضای فروش سهام را داشتند.

ترابیان بیشترین ارزش ریالی خرید سهام را مربوط به شرکت‌های «بانک پاسارگاد»، «بانک تجارت» و «بانک ملت» عنوان کرد و ادامه داد: سهام شرکت‌های «شرکت‌های ذوب آهن اصفهان»، «سایپا» و «سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تأمین» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

وی با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس از کاهش 9 هزار و 92 واحدی شاخص کل بازار خبر داد و تصریح کرد: شاخص کل بازار به عدد 211 هزار و 17 رسید.

برچسب ها: بورس ، سهم فارس ، مبادله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار