عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: پیش بینی می‌شود سال جاری باتوجه به حجم بارش‌ها و مناسب بودن آن تنها سالی باشد که به صورت واقعی و طبیعی در زمینه برداشت گندم به خودکفایی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۷۴۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 19 May 2019

سیدعلاءالدین خادم عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان برداشت گندم در برخی استان‌های کشور، گفت: در سال جاری علی‌رغم اینکه شاهد بروز سیل در برخی از استان‌ها بودیم و خساراتی را به بارآورد اما در استان‌هایی مانند فارس وضعیت تولید گندم در مقایسه با سال‌های گذشته مطلوب تر است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی از استان‌ها با توجه به مناسب بودن میزان بارش در کشت‌های دیم حجم برداشت گندم افزایش چشمگیری را داشته است، تصریح کرد: میزان برداشت گندم در استان بوشهر حدود 6 برابر سال گذشته است و این اتفاق در استان فارس نیز وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:پیش بینی می‌شود سال جاری باتوجه به حجم بارش‌ها و مناسب بودن آن تنها سالی باشد که به صورت واقعی و طبیعی در زمینه برداشت گندم به خودکفایی دست پیدا کنیم و در زمینه گندم که کالایی استراتژیک در زندگی مردم محسوب می‌شود جای نگرانی وجود ندارد.

معلوم نیست منظور نماینده سپیدان از به صورت واقعی و طبیعی خودکفا شده ایم چیست؟

مگر در چندسال اخیر که ادعا شده ایران در زمینه تولید گندم خودکفاست نوع خودکفایی فرق داشته و یا اینکه خودکفایی سال های گذشته غیر طبیعی و غیر واقعی بوده است؟

اصلا نکند خودکفایی گندم هم مثل آمار نرخ تورم و یا نرخ بیکاری و فقر بی سر و ته بوده است؟

آیا آمارسازی های دروغ واقعیت زندگی مردم را تغییر می دهد؟

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مملکت ایران .........دروغ ......وریا و......وشعار .................امارغلط........اصلا روی هواست این مملکت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار