هزاران نامه و طومار و ده ها نماینده در مجلس فریاد کشیدند و صدها بازرس ویژه و وزرا و مدیران کل و… از این شهرستان بازدید نمودند و گزارش مفصلی به مقامات تهران و مرکز استان ارائه نمودند ولی متاسفانه اقدام جدی و بایسته از سوی مسئولین انجام نشده است.
کد خبر: ۷۴۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 20 May 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:مردم لارستان از بدقولی مسئولین خسته شده اند. مگر دو محور ارتباط زمینی لار به جهرم و لار به بندرعباس در حال حاضر به عنوان دو محور مواصلاتی استراتژیک و بسیار با اهمیت در دسترسی سریع به خلیج فارس در کشور مطرح نمی باشد و از لحاظ نظامی به عنوان خط پشتیبانی خلیج فارس قلمداد نمی شود پس چرا این پروژه با تعلل وکندی و بی رغبتی مسئولین همراه می باشد و بصورت قاطع و جدی عملیات اجرایی نمی گردد؟!

همه می دانیم که سرجمع تمام پاسخ های مسئولین هر ساله بطور مکرر کمبود اعتبار اختصاصی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و استان است و با این اعتبار قطره چکانی این پروژه تمام شدنی نیست و تا ده ها سال دیگر این پروژه سر و سامانی نخواهد گرفت.

این پروژه اگر یک پروژه ملی و لازم و با اهمیت برای کشور می باشد حداقل می بایست ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۳۹۸جهت آن منظور نمایند تا اداره کل راه و شهرسازی لارستان بتواند تا پایان سال جاری کاملا جمع و جور نماید در غیر اینصورت مردم لارستان باید سال های دیگر شاهد جان دادن عزیزان خود در این جاده مرگ و وحشت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار