رییس نمایندگی ستاد دیه استان فارس گفت: خیرین داوطلب در جشن گلریزان شیراز بیش از ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.
کد خبر: ۷۴۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 21 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اصغر تراب پور رییس نمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه در جشن گلریزان که دیشب در هتل بزرگ شیراز برگزار شد بیش از ۲ میلیارد تومان کمک از خیران شیرازی جمع آوری شد که با این میزان کمک می‌توان بیش از ۲۲۰ زندانی را از زندان آزاد کرد.

وی با بیان اینکه پارسال ۲ میلیارد و ۱۰۰ تومان در جشن گلریزان شیراز جمع شد، افزود: امسال کمک‌های مردمی نسبت به پارسال بیشتر بوده و امکان افزایش این مبلغ وجود دارد.

تراب پور بیان کرد: به همت ستاد دیه و کمک خیران سال گذشته ۵۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که ۴۴ درصد از زندانی‌ها را تشکیل میدادند از زندان‌های استان فارس آزاد شدند.

وی با بیان اینکه ۸ جشن گلریزان تا کنون در شهرستان و شهر‌های فارس برگزارشده، اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان بازهم جشن گلریزان برگزار می‌شود.

تراب پور ادامه داد: با توجه به برگزاری جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های داراب، فیروزآباد، جهرم، اقلید، قیر و کارزین تاکنون مبلغ ۶۹۵ میلیون تومان جمع آوری شده است.

مدیر عامل ستاد دیه فارس با بیان اینکه استان فارس در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد رتبه اول کشور را دارد، تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۱۱۹۹ بانک رسالت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و تلفن همراه ستاره ۷۳۳ ستاره ۴ ستاره ۱۰۱۰۱۰ مربع کمک‌های نقدی شان را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار