فرماندار آباده اعلام کرد:بهتر است برخی افراد به جای اینکه وقتشان را در فضای مجازی به بدگویی و تخریب دیگران هدر دهند به بیان ایده، راهکار، تحلیل و پیشنهاد با هدف پیشرفت و توسعه این شهرستان بپردازند.
کد خبر: ۷۴۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 21 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد اسداللهی در جلسه شورای اداری شهرستان آباده افزود: گاهی اوقات حاشیه هایی ایجاد می شود که اصلا به نفع این شهرستان نیست، منفعت برخی در حاشیه سازی، دروغ پردازی و بدگویی است و باید تاسف خورد برای افرادی که در فضای مجازی به نام دلسوز بودن برای شهرستان، دنبال اهداف دیگری هستند.
وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای توسعه همه جانبه شهرستان آباده بر لزوم تدوین و اجرای برنامه های کارآمدتر تاکید کرد و گفت: اهداف همه مسئولان بایستی ارتقای هر چه بیشتر شاخص ها و افزایش سطح خدمات دستگاه ها باشد.
فرماندار آباده ادامه داد: تقویت سرمایه گذاری و هدایت افراد به سمت و سوی استفاده از وام های کم بهره تولید و اشتغال ضروری در این شهرستان ضروری است.
اسداللهی با اشاره به نیازهای شهرستان آباده در زمینه اشتغال و تولید، اضافه کرد : مدیران ضمن تقویت جایگاه و استقلال خود و ارتباط موثر با ادارات کل استان در زمینه حل مشکلات و زمینه سازی برای فعالیت بهتر بخش خصوصی اقدام کنند.
فرماندار آباده اظهار کرد: اگر می خواهیم حرکتی در زمینه تولید شود اصلاح نگرش به کار در وهله اول باید صورت پذیرد که باید به عنوان متولیان دستگاه های دولتی زیرساخت ها را برای تولید مهیا کنیم.
آباده در 275 کیلومتری شمال شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار