رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:عملکرد اداره راه و شهر سازی لارستان در بخش جذب قیر به مراتب خیلی بهتر از اداره کل استان فارس بوده است و اداره کل راه و شهر سازی لارستان توانسته است حدود دو سوم قیر کل استان را جذب کند .
کد خبر: ۷۴۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 21 May 2019

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در بخش جذب قیر عملکرد ضعیفی داشته است.

محمدرضا رضایی کوچی گفت: عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در بخش جذب قیر ضعیف بوده است و برای تحقق حداکثری قیر استان نیاز است تا مجموعه راه و شهرسازی استان با تلاش مضاعف بتواند بیشترین سهم را جذب کند .

رضایی کوچی افزود: مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 97 دولت را مکلف کرد تا 4 میلیون تن قیر با مبلغی بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهد .

 

وی ادامه داد: عملکرد اداره راه و شهر سازی لارستان در بخش جذب قیر به مراتب خیلی بهتر از اداره کل استان فارس بوده است و اداره کل راه و شهر سازی لارستان توانسته است حدود دو سوم قیر کل استان را جذب کند .

رضایی ادامه داد: به عنوان مثال در یکی از محورهای مهم مواصلاتی استان فارس یعنی محور لار-جهرم، در حال حاضر روکش آسفالت به طول ٢٤ کیلومتر در حال انجام است .

وی افزود: این محور به دلیل کوتاهی مسیر برای دسترسی مردم مرکز استان فارس و کشور به بنادر جنوبی و جزایر کیش و قشم مهم و پر تردد است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار