مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران فیلم‌های جدید در سینماهای شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 21 May 2019


تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان از اکران فیلم‌های جدید در سینماهای شیراز خبر داد و اظهار داشت: سامورایی در برلین، نبات، وکیل مدافع، تولدت مبارک و تگزاس 2 برای اکران در سینماهای شیراز انتخاب شده است.

وی با اشاره به برنامه سینماها گفت: در سینما سعدی فیلم‌های تگزاس 2 و سامورایی در برلین اکران می‌شود که هر دو در ژانر کمدی ساخته شده و از فیلم‌های پرفروش این دوره از اکران سینماها هستند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس همچنین به برنامه سینما فلسطین اشاره کرد و افزود: در این سینما فیلم نبات به کارگردانی پگاه ارضی و با بازی شهاب حسینی و فیلم وکیل مدافع به کارگردانی سلما بابایی در ژانر طنز دفاع مقدس اکران می‌شود.

 

شهابیان از اکران فیلم تولدت مبارک در سینما شیراز خبر داد و بیان کرد: این فیلم به کارگردانی سمیه زارعی‌نژاد یک ملودرام خانوادگی با بازی اکبر عبدی و محمدرضا فروتن است.

وی با اشاره به برنامه سینما ایران عنوان کرد: این سینما فیلم سامورایی در برلین را اکران می‌کند که هفته اول اکران خود در سینماهای کشور را با فروش میلیاردی آغاز کرده و در ژانر کمدی ساخته شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: سینما پیام نیز فیلم کمدی تگزاس 2 را اکران می‌‌کند و این برنامه سینماها تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

برچسب ها: فیلم ، سینما ، شیراز ، اکران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار