استاندار فارس در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، خواستار رفع مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه تعطیل استان شد.
کد خبر: ۷۴۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 22 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عنایت‌الله رحیمی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت که با هدف رفع مشکلات حوزه‌های صنعت، معادن و تجارت استان انجام شد، با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن شعار رونق تولید در سال جاری، به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و کارخانه جات فعال در استان پرداخت و در خصوص موضوعاتی از جمله تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی استان، همچون شرکت تولیدی لاستیک دنا رایزنی کرد.

رسیدگی به مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی فعال در حوزه صادرات در استان فارس از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.
وی، همچنین رفع مشکلات واحد‌های نیمه تعطیل و بازگرداندن واحد‌های تعطیل شده به چرخه تولید را از گام‌های موثر در ایجاد اشتغال و حفظ فرصت‌های شغلی موجود برشمرد و با اشاره به اقداماتی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شده است بر لزوم رفع بعضی مشکلات و موانع در سطح ملی تاکید کرد.

استاندار فارس با بیان اینکه ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم نیازمند آماده سازی بستر‌های سرمایه گذاری است، در خصوص اهداف ترسیم شده استان و مسائل پیش روی سرمایه گذاری با وزیر صمت به گفتگو نشست.

مشکلات کارخانجات لوله‌های Grp، صدورخدمات فنی مهندسی و پیمانکار، استفاده هرچه بیشتر از پتانسیل‌های صنعتی و معدنی استان و چگونگی نظارت بربازار از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس در این دیدار به بررسی آن‌ها پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار